صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
امام جمعه نکا توجه به قرآن و زندگی اهل بیت (ع) در جامعه را از مهم‌ترین مسائلی دانست که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مدیران ما با رعایت این مسئله، احکام الهی، اسلامی و دینی را در جامعه نهادینه کنند
کد خبر: ۸۵۳۰۷۰۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی،  در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران نکا در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: مردم این منطقه علیرغم وجود صنایع مختلف از حداقل‌ها محروم هستند و در جذب نیروها، حق و حقوق شهرستان رعایت نمی‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد غله استان مازندران در جذب نیرو برای غله نکا، افزود: 16 نفر افراد غیربومی برای شرکت غله نکا جذب و مشغول کار شدند که در همین راستا تعدادی از فرزندان بومی شاغل در این شرکت به دلیل رسمی نبودن، بیکار شده و به‌نوعی عذرشان خواسته شد، اما در جذب نیروها هم از نیروهای غیربومی استفاده کردند که اعتراض خود را اعلام کردیم.

امام جمعه نکا گفت: صنایع نکا در جذب نیروهای بومی در کارخانجات، اهتمام ویژه داشته باشند تا حق و حقوق فرزندان این منطقه ادا شده و حقی پایمال نشود.

امام جمعه نکا بیان کرد: افراد و نیروهای بومی حق و حقوقی در این شهرستان دارند که باید رعایت شود و کارخانجات و صنایع موجود در حوزه شهرستان نکا، به این مسئله توجه کنند تا خدای ناکرده حق و حقوق این شهرستان نادیده گرفته نشود.

محمدی‌لایینی همچنین با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، انرژی و ... گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی از نیازهای مهم در کشور و منطقه است و از مسائلی است که باید در دستور کار جدی قرار گیرد و لازم است مسئولان، ساده‌زیستی و صرفه‌جویی را به عنوان فرهنگ در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه بنربازی و چسباندن بنر بی‌رویه در سطح شهر و شهرستان برای تبریک، خوش‌آمد گویی و امثال آن نوعی اسراف است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید ابتدا خود در این‌باره مسائل را رعایت کنند و الگوی مردم باشند تا مردم با الگوبرداری از آنان صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به قرآن و زندگی اهل بیت (ع) در جامعه را از مهم‌ترین مسائلی دانست که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مدیران ما با رعایت این مسئله، احکام الهی، اسلامی و دینی را در جامعه نهادینه کنند و با پاسداری از ارزش‌های دینی، امر به معروف و نهی از منکر را به‌عنوان فریضه الهی فراموش شده در دستور کار خود قرار دهند.

محمدی‌لایینی افزود: همه مسئولان باید با وفاق و همدلی در توسعه همه‌جانبه شهرستان تلاش کنند و فضای اختلاف نباید در سطح جامعه حاکم شود بلکه باید همه به‌ عنوان ید واحده و به‌ دور از حاشیه‌پردازی برای رضای خداوند و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی گفت: مسئولان از جنس مردم هستند و دو فرمانداری که اکنون در مراسم تودیع و معارفه آنان قرار داریم، علاوه بر اینکه از جنس مردم هستند، از جنس جانبازان، جبهه و جنگ و جهاد هستند که قابل تقدیر است و امیدواریم فرماندار جدید با روحیه باز، بخشی از زمینه‌های کاری فرماندار قبلی را ادامه دهد و با برنامه‌ریزی مناسب، آینده‌ای روشن با وحدت و هم‌دلی برای شهرستان ترسیم کند.

سرپرست جدید فرمانداری نکا نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان نکا زادگاه من است و تا حدودی از ظرفیت‌ها و مشکلات آن آگاهی دارم، اظهار کرد: استفاده از تجربیات تمام گروه‌ها و اقشار برای توسعه شهرستان از مسائل مهمی است که در دستور کار ما قرار دارد.

جعفر احمدی افزود: توسعه همه‌جانبه شهرستان، در گرو وحدت، هم‌دلی، اتحاد و همکاری همه مسئولان است که امیدواریم در این رابطه همه مسئولان با هم به‌دور از تفرقه‌افکنی و حاشیه‌پردازی گام بردارند تا با همت و تلاش همگانی، شاهد شهرستانی پویا، فعال و بالنده در سطح استان باشیم.

وی گفت: شهرستان نکا از ظرفیت‌های بالایی در اراضی کشاورزی، گردشگری و صنعت برخوردار است که با توجه به دارا بودن صنایعی همچون سیمان نکا و نیروگاه و همجواری با بندرامیرآباد، باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، با هم‌دلی برای رفع مشکلات اقدام شود

 

ارسال نظرات