صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
امام‌جمعه نهاوند گفت: یکی از بارزترین ویژگی شهدای 7 تیر ولایت‌مداری آن‌ها بود که ما نیز باید با پیروی از آن‌ها راهشان را ادامه دهیم و با آرمان‌های بلند آن‌ها تجدید میثاق کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۰۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم گرامیداشت سالروز شهدای هفتم تیر ازجمله شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و مردم و مسئولان شهرستان نهاوند در مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار شد.
امام‌جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: شهدای 7 تیر ازجمله نخبگان جمهوری اسلامی بودند که با تقدیم خون پاک درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و با شهادت خود پرده دیگری از جنایات منافقین علیه ملت ایران را کنار زدند.

وی حجت‌الاسلام‌ مغیثی گفت: شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران صدیق اسلام و انقلاب سند عزتمندی و حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: یکی از بارزترین ویژگی شهدای 7 تیر ولایت مداری آن‌ها بود که ما نیز باید با پیروی از آن‌ها راهشان را ادامه دهیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و با آرمان‌های بلند آن‌ها تجدید میثاق کنیم.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: در این حادثه غم‌انگیز که به دست منافقین کوردل انجام شد نخبگان و چهره‌های عالم و فاضلی از بین ما رفتند که نمونه بارز آن‌ها شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری نهاوندی تنها شهید استان همدان در این حادثه بود.

وی عنوان کرد: شهید حیدری از جهات مختلفی در بین شهدای حادثه 7 تیر شاخص بود به این دلیل که در لحظه شهادت هم نماینده مردم نهاوند در مجلس بود و هم امام‌جمعه شهر نهاوند بود که این به دلیل توانایی‌های وی و اعتماد مردم و حضرت امام خمینی(ره) به شهید حیدری بود.

مغیثی گفت: خدمت صادقانه تنها هدف این شهید بزرگوار در پذیرفتن این پست‌های مهم و کلیدی در استان و در سطح ملی بود به‌طوری‌که وی بیشتر وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کرد.

وی افزود: با ترور این نخبگان و یاران امام، دشمن به خیال خام خود قصد فلج کردن انقلاب اسلامی را داشت که با هوشیاری علما و مردم در این هدف خود نیز ناکام ماند و مردم بعدازاین حادثه به انقلاب بیشتر دل بستند و از آرمان‌های آن محافظت کردند.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: امروزه به برکت خون شهدا کشور ما در امنیت کامل قرار دارد ولی امیدواریم بتوانیم جوانان را از خطر تهاجم فرهنگی، مواد مخدر، فحشا و منکرات نجات دهیم و آن‌ها را در مقابل این تهدیدات مصون کنیم که شناساندن شهدای گران‌قدر می‌تواند در این راه موثر باشد.

وی گفت: شهرستان نهاوند با داشتن شهدای بزرگواری مانند شهید قدوسی، شهید حیدری، شهدای گروه ابوذر و تقدیم 850 شهید والامقام دین خود را به انقلاب ادا کرده و مردم نیز از مسئولان تقاضای خدمت بیشتر به این شهرستان را دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات