صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه فردی متدین، مطیع ولایت فقیه و همگام با نهادهای انقلابی و ائمه جماعات باید استاندار فارس شود،‌ گفت: فعالان، حامیان و سکوت‌کنندگان فتنه 88 و بعد از آن صلاحیت استانداری فارس را ندارند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۲۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به جنایات و ستم‌های متعددی که آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران مرتکب شد، اظهار داشت: حق آمریکاست که ملت ایران هر روز به‌ ویژه در مناسبت‌های متعدد ملی و مذهبی شعار مرگ بر آمریکا سر دهد و تنفرشان از این جنایتکاران تاریخ را اعلام کنند.

وی به حمله گرگ‌صفتان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 و شهادت مظلومانه 298 سرنشین آن اشاره و عنوان داشت: ملت بصیر ایران هیچ‌گاه جنایت‌ها و شیطنت‌های آمریکا علیه ایران و اسلام را فراموش نمی‌کنند.

امام‌جمعه اقلید به مذاکرات هسته‌ای اشاره و بیان کرد: ایران اسلامی ضمن حمایت از گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و تقدیر از زحمات طاقت‌فرسای آنها مذاکره در چارچوب تعیین‌شده و توجه به خطوط قرمز کشور برای دفاع از حق، عزت و اقتدار ایران و ایرانی را خواستار است.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: سربازان خط مقدم مذاکرات هسته‌ای کشورمان به‌خوبی می‌دانند که ایران چه بهای سنگینی در مسیر هسته‌ای شدن پرداخت کرده است، از این‌ رو ایستادگی و بصیرت در برابر زیاده‌خواهی طرف مقابل برای ترقی و تعالی کشور و به ثمر رسیدن خون شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای هسته‌ای باید سرلوحه کارشان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی از طبل توخالی آمریکا نمی‌ترسد بر حفظ عزت و آبروی کشور در مذاکرات تأکید و خاطرنشان کرد: حتی اگر در مذاکرات هسته‌ای هیچ نتیجه و دستاوردی حاصل نشود حفظ عزت ایران در تمام زمینه‌ها بزرگ‌ترین دستاورد گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان برای ملت شریف ایران خواهد بود.

خطیب جمعه اقلید به زیاده‌خواهی طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای مبنی بر بازجویی از دانشمندان هسته‌ای ایران و بازدید تعریف‌شده از مراکز نظامی، امنیتی و تسلیحاتی کشورمان اشاره و تصریح کرد: اجازه بازدید از یک پاسگاه کوچک یا یک پایگاه مقاومت بسیج به آمریکا داده نمی‌شود چه برسد به مراکز نظامی و امنیتی کشور.

امام‌جمعه اقلید به 14 تیر که روز شهرداری است اشاره و با تقدیر از زحمات شهرداری‌ها در آبادانی، سرسبزی و طراوت فضای شهری، مساعدت بیشتر و بهتر شهرداری و شورای اسلامی شهر با محرومان و نیازمندان جامعه را خواستار شد.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به آغاز هفته فرهنگ مالیات و بابیان اینکه حل بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به مالیات بستگی دارد، مساعدت مؤدیان مالیاتی در زمینه پرداخت مالیات را خواستار شد.

خطیب جمعه اقلید در ادامه به استعفای استاندار فارس و اهمیت این جایگاه اشاره و بر اقدام سریع و صحیح دولت و وزارت کشور برای انتخاب فردی شایسته، عالم و متدین در این مقام تأکید کرد.

وی با اشاره به شعار رئیس‌جمهور در انتخابات بر انتخاب عنصری سالم و دارای تدبیر و امید تأکید و تصریح کرد: دولت دقت کند تا از مجموعه عناصر فعال و طرفدار فتنه 88 برای این جایگاه انتخاب نشود تا خدای‌ناکرده با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی زمینه‌ای برای رشد علف‌های هرز فتنه 88 و بعد از آن فراهم نشود.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به شب‌های قدر عنوان داشت: تقدیر الهی در این شب‌های مقدس هیچ تضادی با آزادی و اختیار انسان ندارد چراکه تقدیر الهی بر اساس لیاقت و شایستگی افراد و به میزان ایمان، تقوا و پاکی نیات و اعمالشان رقم می‌خورد.

امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود به‌روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره و تصریح کرد: با توجه به ظلم و جنایت آمریکا و صهیونیسم در عراق، سوریه، یمن و بحرین امسال شدت تنفر و بیزاری از استکبار جهانی باید بیشتر، بلندتر و رساتر از گذشته فریاد شود.


ارسال نظرات