صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
کانون مداحان و شاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی چهارمحال وبختیاری و خانه مداحان استان با صدور بیانیه به مناسبت روز قدس، سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۱۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کانون مداحان وشاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی و خانه مداحان استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی قدس بیانه صادر کرد.

به گزارش خبرنگاربسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری؛ دراین بیانیه آمده است: با تدبیر الهی وحکیمانه بنیانگدار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نام گذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان به نام "روز قدس"، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه ها و ملیت ها و زبان های گوناگون گوشزد نمود و فرمودند حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

دراین بیانیه می خوانیم:در طول دهه پنجاه ، حضرت امام خمینی(ره)در اعلامیه های گوناگون در پاسخ به نامه های مردم، دانشجویان و علما، مبارزه برای آزادسازی فلسطین و حمایت از گروه های مبارز فلسطینی را بر تمام مسلمانان واجب دانست و در هفدهم مهر ماه سال 1357،اسرائیل را"غده سرطانی" نامید.

این بیانیه می افزاید:به فرموده امام خمینی (ره) ملت مسلمان ایران و هیچ مسلمانی و اصولاً هیچ آزاده ای، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و ما همواره حامی برادران فلسطینی و عرب خود خواهیم بود.

بی شک، یکی از اثرات کلیدی انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان بود،در حقیقت، عملکرد فرا فرقه ای و جهانی حضرت امام خمینی (ره) در سطح جهان اسلام، به ویژه مسئله قدس شریف، موجب وحدت و هم دلی مسلمانان بر محور اسلام و آرمان های بلند اسلامی شد.

دراین بیانیه آمده است:به یاری خداوند متعال دشمنان اسلام خواهند دید که گرمای شدید، تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و هزگز مسلمانی با دل بستن به سنت های الهی ، خفت و ذلت دشمن را نمی پذیرد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون باحمایت دنیای غرب و شیطان بزرگ،رژیم ها و دولت های وابسته، جنایت های بزرگی را انجام داده و به عنوان رژیم کودک کش شناخته شده است و امروز نیز هم موجودیت خودرا با ساماندهی گروهای .

به فضل الهی تحولات جهانی و منطقه ای،اثبات کرده اند که اسرائیل، غده ای سرطانی بوده که خودبه خود درحال فساد و زوال است و این رژیم جعلی هم چون مردابی راکد، در وسط ملت های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت های اولیه ی آنهاست.

کانون مداحان و شاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی و خانه مداحان در استان دربخش پایانی این بیانیه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، سکوت مجامع جهانی و قدرت های همسو با استکبار جهانی،اعلام شده، آحادمردم مومن و روزدار ایران اسلامی که در شب 23 ماه مبارک رمضان"شب قدر"برای عزت مسلمین و نابودی کفار دست به دعا برداشتند، باحضور پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس اعمال خویش "دعا، مناجات و شب زنده داری" را با برائت از استکبارجهانی و رژیم جعلی اسراییل،کامل می کنند.

این حضور حماسی تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و نشانگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خشم انزجار از رژیم جعلی اسرائیل ، آمریکای جنایتکار و حکومت های وابسته به شیطان بزرگ است.

ارسال نظرات