صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج مسلمانان دنیا همگام با یکدیگر در روزجهانی قدس و در اجتماعات بزرگی در شهرها و روستاهای مختلف ندای مظلومیت، آوارگی و رنج و درد ملت بزرگی را فریاد زدند که حدود هفت دهه تحت ستم صهیونیستها از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۸۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

امت اسلامی بخوبی می دانند خط صهیونیسم و تکفیری ها و داعشی ها مشترک است و همه اینها در مسیر تامین منافع استکبار جهانی حرکت می کنند که امید است با این اتحاد و همبستگی عمومی مسلمانان وعده الهی برای پیروزی مظلوم بر ظالم محقق شود.

مردم مسلمان خاش هم صدا با روزه داران امت اسلامی با درک شرایط و حساسیتهای این عصر با صدایی رسا و کوبنده ای نابودی اسراییل غاصب و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

حضور با شکوه ملت بزرگ و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس در شرایط حساس مذاکرات هسته ای، یک نوع پشتیبانی بزرگ از حقوق و عزت ملی شان است و با این حضور حمایت خود را از رزمندگان این عرصه اعلام کردند.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط حساس دنیا و منطقه حضور همه جانبه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حسب عقل، منطق و شرع یک تکلیف است.

حمیدرضا پشنگ افزود: قشرهای مختلف مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از ظلم و ستم استکبار و صهیونیست علیه امت اسلامی را اعلام کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تقدیر از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: صدای رسا و خشم و نفرت و انزجار مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکره سران استکبار جهانی انداخت.



رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش گذاشت.

مولوی یعقوب حسین بر افزود: امروز و در شرایط حساس کنونی حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان عامل قوت و استحکام آنان در مقابل آسیبها و توطئه های شوم دشمنان است.

وی یادآور شد: اشغالگران قدس در میان سکوت جامعه جهانی به توسعه طلبی در کرانه باختری و بیت المقدس ادامه می دهند و درصدد نابود سازی مسجد الاقصی هستند به همین سبب اتحاد مسلمانان و حمایت آنان از فلسطینیان موجب دلگرمی رزمندگان مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می شود.

این روحانی برجسته اهل سنت ادامه داد: دنیا باید بداند که هدف نهایی رژیم صهیونیستی و متجاوزان آن صرفا' فلسطین نیست بلکه نگاه آنها به جنگ با تمام جهان اسلام و تجاوز به سایر کشورهای اسلامی است.

مولوی حسین بر اظهار داشت: امروز اگر فلسطین از سوی جهان اسلام فراموش شود، فردا شاهد تغییر مسیر صهیونیست ها و غرب در سایر کشورهای اسلامی برای نابودی اسلام و مسلمانان خواهیم بود.

بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: روز قدس صهیونیست ها و متحدانشان را در برابر مسلمانان ناتوان کرده است.

مجتبی شجاعی افزود: دشمنان اسلام چاره کار را در این دیده اند که با ترفندهای مختلف، آرمان فلسطین را از ذهن جهانیان پاک کنند.

وی ادامه داد: هر چه امت اسلامی به سمت عناصر وحدت و یکپارچگی سوق پیدا کنند دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف ننگین شان ناکام می مانند.

شجاعی افزود: تفکرات تکفیری و داعشی و افراط گرایی در دین ناشی از تدابیر و برنامه های هدفمند سران استکبار و صهیونیستها برای نابود کردن اسلام است و دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و اختلاف، جنگ، فتنه و درگیری و خشونت در ممالک اسلامی راه را برای جنایات صهیونیستها در مناطق فلسطینی هموار می کنند.



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش نیز گفت: حمایت از قدس از یک سو برای حمایت از ملت فلسطین به عنوان بخشی از جهان اسلام و از سوی دیگر به عنوان سلاحی برای مقابله با استعمارگری دشمنان اسلام در سایر ممالک اسلامی ضروری است و به همین دلیل مردم مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس اتحاد و همبستگی خود را در حمایت از فلسطین اعلام کردند.

امان الله طوقی افزود: این حرکت بزرگ تجلی گاه همدلی، همزبانی، یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام برای برگزاری روز قدس در سراسر ممالک اسلامی است که ان شاالله نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس که فریاد رعد آسای معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مردم بی پناه فلسطین و آزادسازی قدس عزیز بود، همچون صاعقه بر سر صهیونیست ها فرود آمده است.

به گفته وی با گذشت سی و اندی سال از این فتوای تاریخی امام راحل، امروز فریاد مرگ بر اسراییل در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی طنین افکن شد و امت اسلامی با وحدت و انسجام حقوق از دست رفته ملت مظلوم فلسطین را خواستار شدند.

ارسال نظرات