صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: عملیات مرصاد، عملیات پایان نفاق و تزویر علیه ملت ایران و پایان لشکرکشی ها و بلندپروازی های کورکورانه منافقان بود و این درسی شد تا دیگر دشمنان به این آب و خاک طمع نورزند.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۳۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
حجت الاسلام علی شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستانه عملیات پیروزمندانه مرصاد با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردیهای رزمندگان اسلام و شهدای عملیات مرصاد با اشاره به وجود مرصادها در تاریخ گفت: ما در ابتدای اسلام جنگ بدر را داشتیم و اولین تنگه ای که مسلمانان می بایست از آن حفاظت می کردند(تنگه اُحُد) بود که متأسفانه از دستور پیامبر تخطی شد و دشمن از پشت ضربه زد و این نشان داد که باید همیشه هوشیار و گوش به فرمان ولی بود.

وی افزود: جنگ اُحُد برای فرزندان اسلام درس عبرتی شد تا هیچگاه عقبه جبهه اسلام را ترک نکنند و از فرمان ولی خود کوتاهی نکنند و همیشه از تنگه های مهم و حساس حفظ و حراست کنند تا اسلام باقی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: بعد از 14 قرن رزمندگان اسلام با درس گرفتن از تاریخ اینبار تنگه ای دیگر را در انقلاب اسلامی پیش روی خود دیدند که با پاسداری از آن توانستند نفاق و مکر و حیله دشمنان و ایادی آنها را ناکام گذاشته و درسی برای تاریخ بگذارند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد با از خود گذشتگی و رشادت های فراوان نگذاشتند منافقین کوردل که از طرف استکبار اجیر شده بودند بتواند به هدف خود دست یابند و ناکام بماند و درس عبرتی برای همیشه تاریخ باشد.

شریفی با تجلیل از دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد، عملیات پایان نفاق و تزویر علیه ملت ایران و پایان لشکرکشی ها و بلندپروازی های کورکورانه منافقان بود و این درسی شد تا دیگر دشمنان به این آب و خاک طمع نورزند.

وی با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت بیان کرد: امروز ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و کمینگاه های این جنگ بسیار حساس و خطرناک است و نیاز به بصیرت و هوشیاری و معرفت دارد و چراغ و راهنمای عبور از این تنگناها ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر مراقبت از سنگرهای معنوی نظام اظهار کرد: امروز دشمن به عقاید و افکار جامعه هجوم آورده و باید جلوی این هجوم را بگیریم و این نیاز به روشنگری و بیدار کردن مردم و بصیرت افزایی در جامعه دارد که باید سربازان جنگ نرم ما و بسیجیان در این راستا فعال باشند و میدان مبارزه را خالی نگذاشته و کار شبانه روزی کنند.

وی عنوان کرد: قرآن بر هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمن ظاهری و باطنی تأکید دارد و باید مراقب باشیم که دشمنان ظاهری بر دشمن باطنی ما تأثیر نگذارند و سبب شوند ما خودمان به دست خودمان تیشه به ریشه خود بزنیم و این بسیار مهم و حساس است.

ارسال نظرات