صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
امام جمعه موقت مهریز گفت: استکبار ستیزی و ایستادگی همیشگی در برابر دشمنان اسلام، مسلمین و انقلاب اسلامی شعار راهبردی این ملت و کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۲۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین ناصر دهقانی زاده در خطبه های نماز جمعه مهریز در مسجد جامع ولی عصر(عج) این شهرستان به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف اشاره و افزود: اهداف شوم دنیای استکباری با هوشیاری و بصیرت مردم و روحیه مقاومت و ولایتمداری نقش بر آب شده است .
وی اظهار داشت: دشمنان بر علیه ملت و کشور ما تمامی توطئه ها را به کار برده اند ولی به حول و قوه الهی و با ایستادگی، صبوری و دشمن شناسی آن ترفندها نقش بر آب و ملت ما روز به روز به عزت و اقتدار رسیده است .
امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: باید همواره با تاسی به دین و آموزه های الهی در مقابل دشمنان با قدرت و شجاعت و توام با درایت ایستادگی کرد و تسلیم زورگویی ها و خواسته های نامشروع و زیاده خواهانه آنها نشد .
دهقانی زاده گفت: تمام نگاه امت اسلام و حامیان اسلام ناب محمدی(ص) به انقلاب و نظام مقدس اسلامی ما دوخته شده و آنها امروزه با قدرت در برابر اهداف آمریکا و حامیان و اذناب آنها ایستاده اند .
وی گفت: نرمش قهرمانانه همان ایستادگی با عزت و عظمت در برابر دشمنان ، تسلیم ناپذیری، ولایتمداری، داشتن بینش و بصیرت و مقاومت جدی و همه جانبه است .
امام جمعه موقت مهریز در ادامه به نقش وحدت در میان امت اسلام و مسلمین بر علیه کفر جهانی اشاره و از آنها خواست تا با همدلی و قدرت توطئه های شوم آنها را خنثی کنند .
دهقانی زاده گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در داخل و خارج از کشور موضوع مهمی است و باید این امر به عنوان یک وظیفه توسط مردم و مسئولان جدی گرفته شود .
امام جمعه مهریز با قرائت آیات منتخب کلام وحی به اهمیت موضوع صبر و رابطه بین مردم و مسلمانان اشاره و از آنها خواست تا با صبر دینی و انقلابی خود و تحکیم رابطه با خود و با نه دشمنان بر مسائل پیروز شوند .
دهقانی زاده همچنین اظهار داشت: منظور اسلام و کلام وحی رابطه بین خودی ها مسلمانان است و نه اینکه به دنبال رابطه با دشمنان و معاندان باشیم که قطعا غیر قابل قبول است .
وی همچنین به مناسبت های شمسی و قمری هفته جاری اشاره و پیرامون هرکدام به سابقه تاریخی، ثمرات و نتایج و تحلیل آنها در گذر زمان و عبرت آموزی آنها اشاره کرد .
شهادت حضرت حمزه سید الشهدا(ع)، وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، نهضت مشروطیت و نقش شیخ فصل الله نوری و به نقش مهم رهبری و هدایت امت نیز از مواردی بود که به آن پرداخته شد .

وی همچنین به جنایات آمریمایی در سطح دنیا و به خصوص در بمباران اتمی مردم ژاین و کشتار مردم این کشور در حدود 70 سال پیش اشاره و تصریح کرد: دشمنان همواره با انواع توطئه ها و حیله ها دنیال منابع خود هستند در حالی که دانش هسته ای ما فقط برای منافع صلح آمیز است و طبق فتوای مقام معظم رهبری به دنبال ساخت بمب اتمی و هسته ای نیستیم .

 

ارسال نظرات