صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید فعالیتهای اجتماعی را در عرصه مردم داری، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور در مجامع عمومی، تعامل با سران قبایل و طوایف و تقویت آنها گسترش داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسکندر مؤمنی در کمیسیون ویژه شرق کشور که در فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد کارکنان انتظامی و مرزبانی این استان اظهار داشت: تحولات بسیار خوبی در این دو حوزه صورت گرفته و کارکنان از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

جانشین نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی در مدیریت گذشته و اکنون متعهد بوده تا از نقاط و جغرافیای تهدید پشتیبانی داشته باشد که یکی از نقاط اولویت ناجا، استان سیستان و بلوچستان است و امروز اگر ما در مرکز، امنیتی داریم مرهون ایثار و رشادتهای مأموران نیروی انتظامی در این استان است.

وی با تأکید بر امر آموزش در ناجا گفت: جهت‌گیری در مجموعه نیروی انتظامی از دانش محوری باید به مهارت محوری تغییر پیدا کند و در همین راستا قرارگاه جهادی آموزشی نیز در ناجا راه اندازی شد.

مؤمنی با اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی در نیروی انتظامی تصریح کرد: حوزه اجتماعی وسیع است و تنها در امور رسانه‌ای خلاصه نمی‌شود بلکه باید فعالیتهای اجتماعی را در عرصه مردم داری، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور در مجامع عمومی، تعامل با سران قبایل و طوایف و تقویت آنها گسترش داد.

جانشین نیروی انتظامی افزود: پلیس افتخاری یک ظرفیت بی پایان و تجربه خوبی در نیروی انتظامی است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

مؤمنی خاطرنشان کرد: در دیداری که با مسئولان سیاسی و امنیتی داشتیم همگی از تلاش مجموعه انتظامی و مرزبانی در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی تقدیر  کردند و این نشان از تحولات بسیار خوبی است که در این استان اتفاق افتاده است.

وی خدمت در این جغرافیای سخت را بسیار مشکل عنوان ولی با این حال تأکید کرد: این شرایط مانع از این نمی‌شود که پلیس مأموریت خود را به درستی انجام ندهد.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: هدف تیمهای اعزامی از ناجا به این منطقه حمایت و پشتیبانی و کمک به همکاران در این استان در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی است.

رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی، اجتماعی و جغرافیایی این استان از حمایتهای همه جانبه هیئت رئیسه، معاونان و رؤسای پلیسهای تخصصی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امروز بخش انتظامی و مرزبانی این استان با حمایت و همت مسئولان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این استان با تمام قدرت و توانایی، برنامه ریزی، تلاش شبانه روزی و بدون منت، تلاش خواهد کرد تا امنیت مطلوبی را برای مردم خوب و مرزنشینان غیور این استان ایجاد کنند.

ارسال نظرات