صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
فرماندار شهرستان بیجار به طور سرزده از فعالیت های عمرانی، فرهنگی و پزشکی دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی دانشگاه های استان البرز در بیجار بازدید و با دانشجویان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۶۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بیژن زندیه به همراه تعدادی از مدیران و فرمانده بسیج مقاومت بیجار با حضور در روستای مدک در جمع بیش از 80 نفر از دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی دانشجویان حاضر شد و از نزدیک از برنامه های آنان بازدید کرد.
زندیه ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه این دانشجویان، گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.
وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار این دانشجویان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام شاد زندگی در کنار خانواده و رفاه، آسایش همراه با دیدار با بستگان را کنار می گذارد و به جای آن در بیش از 500 کیلومتر دورتر از محل زندگی و تحصیل خویش در میان روستای دور افتاده، خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت دینی و با ارزش است.
به گفته زندیه این اقدام سرمشق و سرلوحه زندگی مردان بی ادعا و بی منت است که از مولای خویش آموخته اند و حتی بسیاری از مسوولین شهرستان از حضور آنان بی اطلاع هستند.
وی با اشاره به اینکه این عزیزان، با کمال سادگی و توقعی بسیار کم در یک کلاس درس با یک پتو در این هوای سرد قانع هستند، اظهار کرد: آنها بدون توقع مشغول فعالیت های توسعه و ترقی روستا و کمک به روستائیان هستند.
این گروه 80 نفره از دانشجویان دانشگاه های استان البرز در بخش های عمرانی، کشاورزی، ساخت و تعمیر مساجد، اماکن عمومی، زیباسازی مدارس، معاینات پزشکی عمومی و درمانی، آموزش قرآن و ترویج مبانی اعتقادی، آموزش احکام و مسایل شرعی، اجرای برنامه های سرگرمی دینی و علمی، آموزش هنرهای دستی، نقاشی، خانه داری و سبک زندگی اسلامی برای اهالی منطقه و روستاهای تابعه فعالیت می کنند.
فرمانده بسیج مقاومت سپاه بیجار نیز در این دیدار، گفت: این اردو از دانشجویان مومن و بسیار مخلص تشکیل شده است که کلاس درس خود را امروز در این روستا برگزار کرده اند و آموزش عملی و واقعی را تمرین می کنند.
سرهنگ محمودی با بیان اینکه این گروه، با کمترین توقعات وارد شهرستان شده و حتی از ورود خود به این ناحیه، دیگر مسوولین را با خبر نکردند، افزود: اکنون در کمال سادگی و با قبول مشکلات سرما و کم آبی، با تمام توان خود به کارهای عمرانی، فرهنگی، دینی و پزشکی مشغول شده اند.
وی با به اشاره به اینکه شهرستان بیجار شهرستانی محروم است، اظهار کرد: منطقه کرانی از نیز از محرومترین مناطق شهرستان بیجار است.
او به جمعیت قابل توجه روستاهای تابعه منطقه کرانی به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای توجه به روستاها یاد کرد و ادامه داد: باید برای کم آبی و بی آبی این منطقه چاره اندیشی کرد.
شهرستان بیجار با بیش از 280 روستا و پنج شهر در شرق استان کردستان واقع شده است.

منبع:ایرنا
ارسال نظرات