صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با توافقات انجام شده ساخت درمانگاه تخصصی در 8شهرستان‌ استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۳۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی ساختمان اداری گردان 490 حضرت ابوالفضل (ع) و کلنگ‌زنی استخر سر پوشیده در شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به حضور مردم در مراسم استقبال و تشییع شهیدان در استان اشاره کرد و گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، پیام‌های مختلفی دارد.

وی افزود: مهمترین پیام این حضور چشمگیر و حماسه‌ساز پیام وحدت بود که خوشبختانه مردم شهرستان لنده در مراسم تشییع سردار شهید جان‌محمد کریمی آن را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سطح استان به دنبال ایجاد تغییر در ابعاد مختلف و فراهم ساختن زمینه پیشرفت و ترقی هستیم که امیدواریم با مشارکت و همراهی همه مردم و مسئولان آن را به ثمر برسانیم.

بوعلی تصریح کرد: برخی مسئولان در سطوح مختلف فکر می‌کنند تکلیف تنها همان چیزی است که از آنها می‌خواهند در صورتی که تکلیف ما نهایت توانایی ما در انجام کارهاست.

وی خاطرنشان کرد: استان ما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، اخلاقی، معنوی و فرهنگی و ... دارد که این خود وظیفه و مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

این فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه گفت: توجه به جوانان در عرصه‌های مختلف امری ضروری بوده و در سطح استان می‌بینیم هرگاه فرصتی به جوانان ما داده می‌شود خوب می‌درخشند.

بوعلی یادآور شد: در حوزه زیرساخت‌ها در شهرستان لنده مشکلات بسیاری وجود دارد، در حوزه سپاه و بسیج سعی شده این مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: با توجه به تدوین برنامه‌های پنج ساله، از لحاظ عملکردی ما یک سال و نیم جلو افتادیم و توانستیم تعدادی از برنامه‌های آینده استان را به مرحله اجرا برسانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سعی شده برنامه‌ها بر اساس محرومیت و نیاز شهرستان‌ها توزیع شود و در شهرستان لنده با توجه به محرومیت موجود احداث ساختمان ناحیه، پایگاه‌های مقاومت، استخر شنا و ... در دستور کار قرار گیرد.

بوعلی در پایان به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: با توجه به توافقاتی که با مسئولان ارشد استانی انجام شده در سطح شهرستان‌ها با واگذاری زمین از سوی فرمانداری‌ها ساخت و احداث درمانگاه تخصصی و تجهیز آن در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم در شهرستان لنده هر چه زودتر کلنگ این مرکز درمانی را به زمین بزنیم.

ارسال نظرات