صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
خبرگزاری بسیج: شهردار ناحیه 4 منطقه 20 تهران در مورد میزان پیشرفت فیزیکی خط 6 مترو گفت: کار حفر تونل از هر دو طرف در حال انجام است که از سمت دولت آباد تا بعد از میدان خراسان پیشروی کرده و ساخت ایستگاه مترو نیز در پایانه قدس در حال انجام است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس احمد غلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ترافیکی ناحیه، حجم ترافیک منطقه را نیمه سنگین، مساحت سواره رو را 636 هزار و 447 مترمربع، سطح بزرگراهی (امام علی) را به طول 3 کیلومتر، شریانی درجه یک مثل خیابان فدائیان اسلام 8 کیلومتر، شریانی درجه دو مثل بلوار بسیج 6 کیلومتر و پخش کننده محلی شامل تمام کوچه ها و معابر شهر را 62 کیلومتر، طول خطوط بی آر تی در بزرگراه امام علی 3 کیلومتر، خطوط اتوبوسرانی 12 کیلومتر، تاکسیرانی 17 کیلومتر، نسبت تعداد ناوگان اتوبوسرانی این ناحیه به منطقه 20 را 18 درصد و نسبت آن به تعداد ناوگان تاکسیرانی منطقه را 11 درصد اعلام می کند و می گوید: خط 6 مترو نیز در محله دولت آباد در حال اجرا است که این خط از فلکه سوم دولت آباد آغاز و تا کوی کن ادامه می یابد.

وی افزود: کارهای عمرانی زیادی در دولت آباد به عنوان ورودی حوزه استحفاظی شهرری و پیشانی منطقه 20 طی ماه های اخیر انجام شده و با اجرای پروژه احداث کانال جمع آوری آب های سطحی، پوشیدن نهر حاشیه خیابان از میدان شهید بروجردی تا بلوار قدس، کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال، جنگل کاری و بازپیرایی بوستان ها و ... این منطقه را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

غلامی با اشاره به اینکه بوستان توسکا به عنوان یکی از فضاهای بی دفاع شهری و محل تجمع معتادان تبدیل شده بوده و هر از گاهی ضایعات را در این محل آتش می زدند، خاطر نشان کرد: این منطقه به عنوان تهدید به شمار می رفت، که با پاکسازی و محوطه سازی آن توانستیم آن را به یک محیط امن برای تفریح خانواده ها و محلی مناسب برای بازی کودکان تبدیل کنیم.

 

 30 هزار انشعاب خانگی وصل شد

وی، عمده ترین فعالیت های شهرداری ناحیه 4 را در سه محور اجتماعی، عمرانی و خدمات شهری تعریف کرد و گفت: عمده ترین مشکل و بیشترین تقاضای مردمی، فاضلاب شهری دولت آباد است که سال 91 با همکاری اداره آبفا، کار اجرای فاضلاب شهری در منطقه شروع شد و 120 کیلومتر لوله گذاری و 30 هزار انشعاب خانگی وصل شده است که یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های عمرانی منطقه به شمار می رود.

وی درخواست لکه گیری و آسفالت معابر را از دیگر تقاضاهای اکثر شهروندان اعلام کرد و گفت: هم محله ای های عزیز، تاخیر در آسفالت ریزی را حمل بر بی توجهی شهرداری نکنند، زیرا آسفالت کردن معابر تابع شرایط آب و هوایی خاص است و در مواقع سرما و بارندگی امکان آسفالت ریزی مقدور نیست و به ندرت، آن هم در موارد اضطراری انجام می شود.

 

 

ارسال نظرات