صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش از اجرای 100 عنوان برنامه متنوع فرهنگی آموزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار موسي اصغري در جلسه ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس كه در دفتر فرماندار خاش برگزار شد، اظهار  كرد: دفاع مقدس بعنوان برگ زريني در تاريخ ثبت شده است و استمرار و مرور اين تاريخ نيازمند يادآوري است و هفته دفاع مقدس بهترين زماني براي يادآوري خاطرات رزمندگان و شهدا است.

وي افزود: هفته گرامي داشت دفاع مقدس از مهمترين مناسبت هاي بزرگ كشورجمهوري اسلامي ايران است كه مي بايست در شان و منزلت رزمندگان و ايثارگران باشكوه تمام  برگزار شود.

سرهنگ اصغري بيان كرد: 8 سال جنگ تحميلي فقط جنگ با عراق نبود بلكه تمام دنيا عليه ايران اسلامي چه به صورت تسهيلاتي و چه به صورت نظامي و حتي چه به سورت نيروي انساني بسيج شده بودند .

وي تصريح كرد: مي توان 8 سال دفاع مقدس ايران اسلامي را يك دستاورد مهم براي ايران اسلامي دانست و اين 8 سال جنگ تحميلي بود كه به واسطه حاكمان منطقه به منظور سرنگوني و با تجزيه ايرات بر ملت ما تحميل شد .

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش با بيان اينكه  برنامه های این هفته با شعار ما می توانیم برگزار مي شود، افزود: شعار سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و با محوریت ولایت فقیه در اولويت ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس امسال است.

وي با اشاره به برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رژه 31 شهريورنيروهاي مسلح، غبارروبي مزار شهداء، ديدار از خانواده هاي معظم شهداء، جانبازان و رزمندگان، صبحگاه مشترك و برگزاري نمايشگاه ادوات جنگي در محل تيپ زرهي خاش از مهمترين اين برنامه ها است.

سرهنگ اصغری ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان خاش، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده و برنامه های کوهپیمایی و صعود به قله تفتان، شب شعر دفاع مقدس و نواختن زنگ مهر و بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت و ایثار، برگزاری آیین معنوی دعای عرفه و برائت از مشرکین، نمایشگاههای ادوات جنگی و عکس و کتاب دفاع مقدس در کنار سایر موارد از ویژه برنامه های مهم گرامی داشت هفته دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان كرد: کمیته های اصناف، روستايي و عشايري، ورزشي، فرهنگی، شهدا و ایثارگران، حمايت و پشتيباني، تداركات و خدمات، دانش آموزي و دانشگاهي، فضاي مجازي، اطلاع رسانی و تبلیغات و غیره در اين هفته فعال شده اند.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري خاش نيز در ادامه، بيان كرد: هفته سراسر شكوه دفاع مقدس براي ملت شريف و هميشه در صحنه جمهوري اسلامي ايران مقدس بوده و در اين هفته جوانان ايران اسلامي با ولايت مداري و خلوص نيت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جانانه و با تمام وجود در مقابل دشمنان متعدد از جله غرب، اعراب و بعث ايستادند .

محمد احمدي بولاغي با تاكيد بر اجرايي باشكوه برنامه هاي دفاع مقدس، خاطر نشان كرد: مي بايست ياد و خاطره شهيدان را گرامي بداريم و با برگزاري جلسات متعدد از آنان تجليل و تقدير كنيم و همه جوانان كشور بدانند كه اين عزت و استقلالي كه امروز داريم را مديون مجاهدت هاي اين شهيدان گرانفدرهستيم .

وي تصريح كرد: استقلال، صلابت كنوني كشورما مرهون از خودگذشتگي ها و ايثار رزمندگان و ايتارگران دوران دفاع مقدس است و بايد از همه ي ظرفيت هاي فرهنگي براي تببين اين ارزش ها و انتقال آن به نسل جوان استفاده لازم را داشته باشيم .

امام جمعه موقت شهرستان خاش نيز در ادامه، گفت: دفاع مقدس بعنوان برگ زريني در تاريخ ثبت شده است و استمرار و مرور اين تاريخ نيازمند يادآوري مي باشد و هفته دفاع مقدس بهترين زماني براي يادآوري خاطرات رزمندگان و شهدا است .

حجت الاسلام جواد حسيني افزود: هفته گراميداشت دفاع مقدس از مهمترين مناسبت هاي بزرگ كشورجمهوري اسلامي ايران است كه بايد در شان و منزلت رزمندگان و ايثارگران باشكوه تمام  برگزار شود.

مسئول پايگاه فرهنگي انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش نيز در ادامه گفت: شهدا رفتند تا براي ما عزت و شرف بيافرينند كه امروز ابر قدرتي مانند آمريكا وقتي مي خواهد به يكي از عنصرهاي جبهه مقاومت حمله كند با يك تهديد نظام جمهوري اسلامي آنقدر دچار بدبختي و بيم مي شود كه بيان مي كند كه افكار عمومي ما مخالف جنگ است.

ستوانيكم پاسدار احمد نوري با اشاره به دلاوري، رشادت هاي و نيز ولايتمداري مردم ايران اسلامي در مدت 8 سال دفاع مقدس، اظهار كرد: 8 سال دفاع مقتدرانه در مقابل دشمن بعثي نشان داد كه كشور ايران اسلامي زير لواي ولايت در برابر هر مستكبري توان پيروزي و مقابله را دارد.

گفتني است در پايان اين جلسه برنامه هاي اجرايي ستاد گراميداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

ارسال نظرات