صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
امام‌جمعه نهاوند گفت: یکی از خطرناک‌ترین نفوذهای دشمن در کنار نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ فرهنگی است که باهدف ایجاد خلل در اعتقادات و باورهای مردم انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند بیان داشت: دشمن استکباری در طول پیروزی انقلاب اسلامی همواره در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و به انحراف کشاندن مسیر انقلاب بوده و از راهبردهای مختلفی برای عمل به این نقشه خود استفاده کرده است.

وی اظهار کرد: اگر امریکا که مصداق بارز استکبار جهانی است در کشوری نفوذ کند باورهای و آرمان‌های مردم آن کشور را به انحراف می‌کشاند و جامعه را از ارزش‌ها دور می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مردم، ملت ایران هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که آمریکا در کشور نفوذ کند و اهداف شوم خود را پیاده کند.

وی گفت: شناخت توطئه‌های دشمن و تقویت روحیه انقلابی و حرکت به سمت ارزش‌های انقلابی و اسلامی از نفوذ آمریکا در کشور جلوگیری می‌کند.

مغیثی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود در جمع فرماندهان سپاه فرمود دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ به‌خصوص نفوذ سیاسی و فرهنگی است که استحکام روحیه انقلابی یکی از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن است.

وی بیان کرد: دشمن به‌صراحت از قدرت و نفوذ ایران در منطقه دم می‌زند که این نفوذ ایران در بین ملت‌های مقاوم منطقه درنتیجه تقویت و استحکام روحیه انقلابی ملت ایران است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از خطرناک‌ترین نفوذهای دشمن در کنار نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ فرهنگی است که باهدف ایجاد خلل در اعتقادات و باورهای مردم انجام می‌گیرد.

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی همان‌طور که رهبر انقلاب تأکید کردند باید سپاهیان به منطق مستحکم انقلاب از طریق افزایش قدرت اقناعی، منطقی و بیانی در مورد انقلاب اسلامی مجهز شوند.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نزدیک بودن به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت‌های فرزندان غیور انقلاب اسلامی است که باید همه با تمام وجود این ایام را گرامی بدارند و فرهنگ ایثار و مقاومت را در بین جوانان گسترش دهند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های اجراشده در این هفته می‌تواند به‌خوبی جوانان را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند و زمینه‌ساز خوبی برای حرکت‌های فرهنگی است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با تقدیم بیش از 850 شهید و هزاران جانباز و ایثارگر دین خود را به انقلاب ادا کرده است و هفته دفاع مقدس نیز فرصت مناسبی است که مسئولان با خانواده ایثارگران و شهدا دیدار و از زحمات آن‌ها در به ثمر نشستن انقلاب قدردانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات