صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در آستانه عید سعید قربان نظارت بر ذبح و توزیع گوشت در شهرستان بیله‌سوار تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۱۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، آرام حلیم، در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: موضوع تنظیم بازار، یکی از کمیسیون‌ها و زیرمجموعه اقتصاد هر شهرستان بوده و باید به صورت تخصصی و با نگاه مدیرانه‌تری به مشکلات اقتصادی شهرستان پرداخت شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های دولت در آرامش بازار و کاهش تورم بیان کرد: بازار در حال حاضر از آرامش نسبی و ثبات بیشتری برخوردار است و باید تلاش‌ها بر تداوم این ثبات و پایداری در بازار باشد تا بتوانیم در جلب رضایتمندی مردم موثر واقع شویم.

حلیم خواستار نظارت بیشتر در راستای هماهنگی لازم در آستانه بازگشایی مدارس و تنظیم بازار شد و افزود: بازرسان با دقت و تلاش بیشتر بر کیفیت‌ها و قیمت‌ها نظارت داشته و از هیچ خلاف و سرپیچی چشم‌پوشی نکنند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تاریخ 8 سال دفاع مقدس سرشار از عشق و ایثار و مقاومت است و ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای ما سبب عزت و سربلندی نظام بوده و باید تمهیدات لازم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در دستور کار ادارات شهرستان قرار گیرد.

وی با توجه به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس و تاکید بر همکاری متقابل دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار تصریح کرد: تامین مایحتاج و توزیع آن در شهرستان، امری مهم و ضروری است که باید دستگاه‌های مرتبط در کنار هماهنگی اجازه ندهند خللی در بازار به وجود آید.

حلیم با بیان اینکه موضوع اطلاع‌رسانی و آموزش و فرهنگسازی مصرف از وظایف مهم کمیته تنظیم بازار است، افزود: بایستی با ملاک عمل قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی نسبت به حمایت از تولیدات داخلی اقدام شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: فکر بیشتر در شهرستان روی مصرف متمرکز شده است و مردم از حوزه تولید بیشتر استفاده نمی‌کنند و سعی خواهیم کرد با همکاری مدیران استانی و بانک‌ها، واحدها و بنگاه‌های نیمه‌فعال و غیرفعال را احیا کنیم و در گام نخست باید این واحدها شناسایی شود و جلساتی با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برگزار شود تا مشکلات بنگاه‌ها بررسی و حل و فصل شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در سطح شهرستان، خواستار نظارت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بر ذبح و توزیع گوشت در ایام عید سعید قربان شد و گفت: اداره صنعت و معدن و تجارت موظف است گزارش روزانه بازدید از نانوایی‌های شهرستان را در پایان هفته به فرمانداری شهرستان به‌صورت مکتوب ارائه کند.

حلیم از شهرداری خواست به منظور رفاه حال شهروندان و احترام به حقوق شهروندی، از ابتدای مهر ماه طرح جمع آوری سد معبر در معابر و خیابان‌های پرتردد به‌ویژه خیابان‌های منتهی به بانک‌ها و موسسات خدماتی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به آمار ارائه شده توسط صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: تعداد واحدهای بازرسی شده در 6 ماهه گذشته امسال 8 هزار و 123 مورد بوده است که 256 مورد برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده و در حوزه نانوایی 510 مورد بازرسی صورت گرفته است که 52 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

در این جلسه برگزاری نمایشگاه پاییزه با 42 غرفه شامل کیف و کفش و نوشت‌افزار و یک غرفه نوشت‌افزار در بیرون از نمایشگاه و نیز درخواست دو نمایشگاه پاییزه در شهر جعفرآباد مغان به‌منظور تسهیل و کنترل قیمت بازار در دستور بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات