صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جهانی‌ شدن اسلام مهم‌ترین رسالت کنونی است، گفت: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی و داخلی است.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز همه ما رسالت سنگینی بر عهده‌ داریم که منحصر به دفاع مقدس نمی‌شود، رسالت سنگین ما رسالت دینی است که از همه‌ چیز برای ما مهم‌تر است و در تمام فعالیت‌های خود باید به آن توجه کنیم.

وی بابیان اینکه جهانی‌شدن اسلام رسالت سنگین ماست، بیان کرد: این انقلاب اسلامی به وجود نیامده که در ایران بماند، دشمنی دشمنان با ما به خاطر این است که قدرت اسلام را دیدند و اکنون استکبار جهانی به مخاطره افتاده، به همین خاطر اکنون به‌صورت عریان وارد صحنه شدهاند و توطئه‌های فراوانی دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام راحل اکنون کمونیسم به موزه‌های تاریخ رفته و صهیونیسم هم در حال محو شدن از روزگار است، چراکه اکنون برای نوار غزه هم نمی‌توانند کاری کنند و خبری هم از طرح نیل تا فرات آنها نیست.

جمیری با اشاره به تحرکات اخیر کشورهای غربی در مورد ایران بیان داشت: کسی توطئه‌ها و حمایت‌های کشورهای غربی مثل آلمان، فرانسه و آمریکا در جنگ هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد، اکنون باید روی پای خود بایستیم و از گنجینه‌های انفاس قدسی بهره ببریم.

وی گفت: آمریکا در حال حاضر اصلاً شرایط اقتصادی و داخلی خوبی ندارد، حتی قدرت لشکرکشی هم ندارد و نشست در مذاکرات هسته‌ای در مقابل ایران نشان از ضعف آنها بوده است، چرا که قدرت امروزی و آینده ایران را خوب می‌دانند و از عمق‌بخشی ما وحشت دارند.

جمیری افزود: این اسلامی جهان‌گیر خواهد شد و امام زمان نیز ظهور خواهد کرد و با این اتفاقات وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

وی گفت: رسالت دینی ما این است که از هفته دفاع مقدس برداشتی داشته باشیم برای ادامه راه و از پیروزی‌های بزرگ گذشته نیز توشه بگیریم برای آینده، رسالت ما منحصر به هفته و مناسبت خاصی نیست و در این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به سابقه تاریخی مردم استان بوشهر در مبارزه با استکبار خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی مردم بوشهر سابقه 200 ساله دارد، از باقرخان تنگستانی تا شهید مهدوی که در مبارزه مستقیم با آمریکا به شهادت رسید.

این فرمانده بسیجی اظهار داشت: هنوز تمام ابعاد جنایات آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران روشن نشده است، فرمول‌های دشمن تغییر می‌کند، اما از خباثت آنها کم نشده و دشمنی ما با دشمنان نیز کم نخواهد شد.

جمیری با اشاره به سابقه استان بوشهر در دفاع مقدس بیان داشت: بوشهر از استان‌های برجسته در دوران دفاع مقدس بوده در نخستین روزهای جنگ، رزمندگان پایگاه هوایی بوشهر در مقابل رژیم بعثی ایستادند و پاسداران نیز در روزهای اول تصرف خرمشهر راهی این شهر شده و در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به نبرد شهید مهدوی و یارانش در خلیج فارس با آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود:  امروز هم نباید عقب بنشینیم و باید در مقابل آنها بایستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر توانمندی ما از نظر کمی و کیفی، آموزش، تجهیزات سازمانی و ساختاری بیشتر از گذشته شده است و مشکلی در زمینه تجهیزات نوین و سلاح نداریم و همه اینها یک عامل بازدارنده است.

این فرمانده بسیجی در ارتباط با جنگ‌های نیابتی که آمریکا در منطقه به راه انداخته است، گفت: آمادگی داریم در مقابل شیوخ مرتجع بایستیم و آنها قدرت ندارد به مرزهای ما نزدیک شوند.

جمیری بیان کرد: تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان از جمله بسیج رسانه و خانه مطبوعات هدف مشترکی را دنبال می‌کنند که هدف آن تقویت و توسعه استان است و این وحدت مبارکی خواهد بود که به توسعه استان کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور کشور 11 مهرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و فرمانده بسیج مستضعفین با اعلام رمز عملیات از زادگاه شهید نادر مهدوی ـ روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهرـ آغاز می‌شود.

ارسال نظرات