صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرم در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد گفت: امروز نیروهای مسلح ما با آمادگی کامل تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی را رصد می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه در میدان های جنگ تحمیلی پیروز شدند و امروز نیز به هیچ کس اجازه نمی دهند تا به کشور عزیز ما چشم طمع داشته باشد و هر حرکتی را در نطفه خفه خواهند کرد.

سردار خرم ادامه داد: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرینی است که همواره یاد و خاطره شهدا در آن تداعی می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی دشمن به نام و تا دندان مسلح درصدد شکست ملت بود ولی مردم و رزمندگان با تبعیت ولایت توانستند نقشه های شوم آنان را برملا کنند و آنان را پشیمان کنند.

**جنگ تحمیلی موجب تقویت توانمندیهای داخلی کشور شد

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: جنگ تحمیلی فرصتی بود برای ما تا توانمندی های داخلی خود را تقویت کرده و نتایج آن را در آینده مشاهده کنیم.

قربانعلی سعادت اظهار کرد: جنگ به دشمنان ما ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران تسلیم شدنی نبوده و هیچ عاملی نمی تواند منجر به عقب نشینی ملت ایران از اهداف خود شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تا کنون تلاش کردند تا با ترفندهای خود تفکر اصلی و ناب اسلامی را مهار کنند ولی هرگز به این هدف خود نرسیدند.

سعادت با اشاره به وضعیت نابسامان کشورهای همسایه ایران گفت: همسایگان ما هریک به نوعی با اتکا به آمریکا درصدد به دست اوردن آرامش هستند ولی در عمل چنین چیزی ممکن نبوده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ایران اسلامی در سایه این ایستادگی ها و همدلی، ملت قهرمان در آسایش و در امنیت کامل به سر می برد.

وی دریاره مذاکرات هسته ای نیز گفت: کشورهای غربی و ابرقدرتها هرگز کشورهای دیگر را در گذشته به رسمیت نمی شناختند تا چه برسد به اینکه پای میز مذاکره حاضر شوند.

سعادت اظهار کرد: ملت ایران در سایه ولایت و رهبری های مدبرانه وی و نیز در سایه وحدت و همدلی توانست با اتکا به توانمندیهای داخلی خود بر تمام تحریمها فائق آمده و پیروز میدان باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که این جنگ برای ما یک نعمت است امروز این واقعیت در ایرن اسلامی آشکارا دیده می شود و ما مسوولان و ملت شریف باید قدر این انقلاب را بدانیم.

سعادت اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز همچون امام خمینی(ره) با درایت این کشور و نظام را مدیریت می کنند و با هدایت مذاکره کنندگان هسته ای در مقابل 1+5 حقانیت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

**دفاع مقدس دارای جایگاه ارزشمندی در تاریخ انقلاب است

امام جمعه ارومیه نیز در مراسم رژه امروز ارومیه گفت: دفاع مقدس دارای جایگاه ویژه ای در تاریخ انقلاب است که ارزش و جایگاه ان باید حفظ به نسل های اینده منتقل شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: واژه دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی و توسط حضرت امام خمینی(ره) به خاطر قداست دفاع از اسلام انتخاب و نامگذاری شد و هر کس در این مسیر گام بردارد مقام والایی در نزد خداوند دارد.

وی اظهار کرد: از نظر شرع مقدس اسلام جهاد در راه خدا دارای جایگاه خاصی است و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا این انقلاب استوار و پابرجا بماند.

امام جمعه ارومیه افزود: هم اکنون نیز مردم استان همچنان اماده دفاع از نظام اسلامی هستند و اجازه کوچکترین تجاوز به خاک کشور را به دشمنان نخواهند داد.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح آذربایجان غربی از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام و مقام معظم رهبری رژه رفته و اقتدار و توان و آمادگی رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات