صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
امام جمعه ابرکوه در مراسم تجمع طلاب گفت: عمق فاجعه منا نشان می دهد که این جریان یک قضیه حساب شده و برنامه ای مدون در جهت آزار حجاج و انتقام گیری از ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان در پی اعتراض به فاجعه منا اظهار داشت: طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور با تعطیلی حوزه ها و تجمع، مراتب خشم و انزجار خود از حکام بی کفایت آل سعود و نسبت به خیانت آنان در اداره حرمین شرفین اعلام می کنند.

حسینی اذعان کرد: برای نوع بشر این حقیقت محرز است که مراسمی که یادگار حضرت ابراهیم خلیل است در طول تاریخ کیفیت و محتوای آن به دست فراموشی سپرده شده بود و می توان گفت یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، هویت یابی حج در بخش اعمال و مناسک است.

وی یادآر شد: حج، یکی از نمادهای دیانت است و مسلمانان در مرحله برائت از مشرکین نشان می دهند که سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است. مومنان در برابر مشرکین ید واحد هستند و این همان مرحله ای است که آمریکا و سرسپردگانش به ویژه آل یهود سعودی هرگز با آن موافق نیستند. ولی آنان باید بدانند که نظام اسلامی هم دست بردار جلوه دادن به هویت سیاسی حج نیست و برائت از مشرکین قطعا انجام می شود.

امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: در همین راستا خشم دشمن علیه مسلمانان به خصوص امت اسلامی ایران برافروخته شده و تلاش می کنند به نوعی آزردگی خاطر برای امت مسلمان ایجاد کنند. جهت گیری هایی که حکام آل سعود و وهابی ها نشان می دهند، نشان از عمق کینه آنان نسبت به مسلمانان است.

حجت الاسلام حسینی افزود: کشته شدن نمازگزاران یمنی در مسجد توسط دو عامل انتهاری و همچنین فاجعه منا، جز عمق کینه ددمنشان وهابی نسبت به پیروان ولایت و انتقام جویی از آنان، چه پیام دیگری می تواند داشته باشد؟!

وی تصریح کرد: عمق فاجعه منا نشان می دهد که این جریان یک قضیه حساب شده و برنامه ای مدون در جهت آزار حجاج و انتقام گیری از ایران اسلامی است. بی تدبیری رژیم عربستان و وزیر دفاع آن، مقصر بودن رژیم آل سعود را بسیار قطعی و روشن می کند و بایستی برای وجدان بشریت این واقعه ثبت و ماندگار شود.
حسینی تأکید داشت: ما ضمن محکوم کردن این حرکت جنون آمیز که حکام سعودی از خود بروز دادند خواستار نجات حرمین شرفین از چنگال خونین دیو صفتان حاکم بر حجاز هستیم و لازم می دانیم امت اسلامی در این خصوص متنبه شوند و سران بی خاصیت و خود فروخته کشورهای اسلامی در بی کفایتی آل سعود موضع بگیرند.

وی تصریح کرد: متولیان امور دینی مردم در کشور های مختلف باید جلو دار حرکت نجات حرمین باشند؛ وهابیت یک مجموعه خون خوار و حزبی شیطانی است که به هیچ وجه قابلیت تصمیم گیری برای حرمین شرفین را ندارد و نه فقط شیعه بلکه اهل سنت هم از مجموعه دست پرورده انگلیس (وهابیت) متنفرند، لذا  بایستی قطع ید از وهابی ها نسبت به حرمین شرفین هر چه سریعتر صورت گیرد و همچون شیطان رجیم این شیاطین هم رجم شوند.

ارسال نظرات