صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: این که آل‌سعود حتی حاضر نیستند عذرخواهی کرده و هم‌دردی خود را اعلام کنند، بیانگر بی‌توجهی آنان به سرنوشت انسان‌هاست.
کد خبر: ۸۵۷۶۰۰۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، سردار محمد شاهرخی در جلسه مجمع بسیج اقشار شهرستان آبیک که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایلی که تشکیل مجامع بسیج در دستور کار قرار گرفته، استفاده از خرد جمعی و فکری اندیشمندان و نخبگان جامعه است که تعداد قابل توجهی از آنان در مسئولیت مستقیم اداره جامعه قرار ندارند، ولی صاحب ایده و نظر بوده و در عرصه‌های اجتماعی حضور فعال و آگاهانه دارند.

وی افزود: آحاد جامعه باید در سرنوشت اجتماعی خود احساس مسئولیت کرده و خود را در جامعه بیگانه نبینند و مسئولیت را مختص به یک قشر خاص ندانند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین ادامه داد: احساس مسئولیت و روحیه تعاون باید در جامعه ایجاد شده و افراد جامعه باید در توسعه ابعاد مختلف گام‌های مؤثری بردارند.
شاهرخی خاطرنشان کرد: جوانان و نخبگان می‌توانند در سرنوشت جامعه دخیل باشند، چراکه مسئولانی که در رأس امور قرار گرفته و مسئولیت اداره جامعه را بر عهده دارند، با روی باز آنان را پذیرفته و فرصت می‌دهند، ایده‌ها و نظرات خود را در زمینه‌های مختلف اعلام کنند.
این مسئول بیان کرد: با توجه به واگرایی دشمنان و ایجاد شکاف بین نظام و نخبگان و اندیشمندان، لازم است که نخبگان با ایده‌های محکم در برابر ایده‌های مخالفان جبهه کفر و نفاق ایستاده و با آنان مقابله جدی داشته باشند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین با بیان اینکه فلسفه تشکیل مجامع بسیج، ایجاد تشکیلات موازی تصمیم‌گیری در جامعه نیست، تصریح کرد: مجامع بسیج به عنوان مجموعه‌ای برای تصمیم‌سازی تشکیل شده است که نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه از پنجره دیگری، مسائل و مشکلات جامعه را در معرض دید مسئولان قرار داده و مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
شاهرخی اضافه کرد: در مجمع بسیج، مسئله باید درست انتخاب شده و فراوانی داشته باشد و گستردگی نگران‌کننده و یا ایجاد امید در آن مسئله وجود داشته باشد.
این مسئول اذعان کرد: مجمع بسیج اتاق مشورتی کمک برای تصمیم‌گیری مشکلات جامعه است که علاوه بر مسئله اجتماع در این مجمع، هر یک از قشرهای بسیج برای دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف و تحقق اهداف قشر، باید به نحو احسن نقش‌آفرینی کنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین افزود: قشرهای مختلف بسیج باید علاوه بر انجام وظایف و نقش‌های اصلی خود در جامعه، به الزاماتی که برای آنان تعریف شده توجه ویژه‌ای داشته باشند و همچنین پیگیر خروجی مصوبات مجمع بسیج باشند.
شاهرخی ادامه داد: ممکن است مسئولان از نظر زمان و بودجه مسئله موجود در جامعه را حل و فصل کنند، ولی مجمع بسیج می‌تواند راه میان‌بر در مسیر تصمیم‌گیرندگان قرار داده و از نظر کیفیت راهکارهایی را که قابلیت اجرایی داشته باشند، پیشنهاد داده و در کمترین زمان ممکن و کمترین بودجه و هزینه، آن مسئله و مشکل را در جامعه حل کنند.
این مسئول عنوان کرد: حادثه منا بیانگر بی‌کفایتی و سوء مدیریت و عدم اهتمام آل‌سعود برای حفظ جان انسان‌ها بوده است و این که آنها حتی حاضر نیستند عذرخواهی کرده و هم‌دردی خود را اعلام کنند، بیانگر بی‌توجهی آنان به سرنوشت انسان‌هاست.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات