صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
سخنان رهبر معظم انقلاب در نوشهر بازتاب جهانی بسیار وسیعی داشت و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به‌خوبی مشخص شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله‌ نورالله طبرسی با تبریک ایام عید غدیر، اظهار کرد: رسالت پیامبر (ص) به‌واسطه معرفی علی (ع) به عنوان امام اول تکمیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به ولایت‌مداری مردم استان، بیان داشت: مردم مازندران ارادت خود به ائمه‌اطهار را در طول تاریخ به اثبات رساندند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

طبرسی تصریح کرد: غدیر علاوه بر واقعه تاریخی یک واقعه اعتقادی نیز هست و در کنار توحید، پیامبر و معاد قرار دارد و هر انسان معتقد به خدا باید علی (ع) را نیز به عنوان امام همام بپذیرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای حجاج در منا به وجود آمد، افزود: ابعاد فاجعه منا روز به روز گسترده‌تر می‌شود، همه امت اسلام در این واقعه دچار آسیب و خسران شدند.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه عربستان دو عید مسلمانان جهان را به عزا تبدیل کرد، بیان داشت: کینه آل‌سعود نسبت به اسلام در واقعه منا به خوبی مشخص شد.

طبرسی خاطرنشان کرد: اقدام به‌موقع نیروهای امدادی عربستان در واقعه منا، سبب کاهش میزان جان‌باختگان واقعه منا می‌شد و بنا به اظهارات شاهدان عینی اگر تنها آب آشامیدنی به موقع در اختیار افراد مصدوم قرار می‌گرفت میزان کشته‌ها به نصف هم کاهش پیدا می‌کرد.

وی تاکید کرد: دولت عربستان باید به دلیل کوتاهی که در واقعه منا داشت از مسلمانان جهان عذرخواهی کند و از طرفی کشورهای اسلامی باید برنامه برای تغییر مدیریت حج را طرح‌ریزی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران یادآور شد: مدیریت حج در اختیار کشورهای اسلامی قرار گیرد و این موضوع باید به صورت جدی مطرح و نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.

وی با اعلام اینکه آل‌سعود در واقعه منا برچسب مهمان‌کشی خورده است، گفت: مدیریت حرمین شریفین باید از دست آل‌سعود خارج شود.

امام جمعه ساری به اظهارات روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب در نوشهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموختگان نیروی دریایی در نوشهر گره مشکلاتی که آل‌سعود برای حجاج ایجاد کرد را باز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: آل‌سعود بنای تحویل پیکر مطهر جان‌باختگان را نداشت که رهبری فرمودند پاسخ ایران نسبت به بی‌احترامی به اجساد جان‌باختگان سخت و خشن خواهد بود سبب شد که آل‌سعود دست از خباثت خود بردارد.

وی یادآور شد: سخنان رهبر معظم انقلاب در نوشهر بازتاب جهانی بسیار وسیعی داشت و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به‌خوبی مشخص شد.

طبرسی در پایان گفت: اگر ایران بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بخواهد دست به اقدام نظامی علیه آل‌سعود و امثال آنها بزند چیزی از عربستان و آل‌سعود باقی نمی‌ماند و دین اسلام دین صلح و سازش است ولی ظلم را بر نمی‌تابد.

ارسال نظرات