صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: مهمترین معروفی که می توان از آن نام برد و نیاز امروز جامعه ماست ولایت است.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۱۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

 دوره تربیت و تعالی ناحیه ای ویژه فرماندهان و مدیران بسیج خواهرسپاه ناحیه بندرعباس در تاریخ 20 مهرماه درمحل کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان ، دوره تربیت و تعالی ناحیه ای ویژه فرماندهان و مدیران بسیج درمحل کانون غدیر بندرعباس برگزار شد، در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) درخصوص امربه معروف و نهی از منکرگفت: هرچه خوبی هست و با فطرت انسان سازگاری دارد معروف و همه بدی ها که مخالف فطرتند منکر است.

وی با بیان اینکه مهمترین معروفی که می توان از آن نام برد و نیاز امروز جامعه ماست را ولایت دانست وافزود : ولایت پروردگار، ولایت پیامبر(ص) ، ولایت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه درطول هم هستند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست و همه اختیاراتی که در آنهاست برای ولی فقیه جامع الشرایط هم وجود دارد و ولی فقیه کسی است که می تواند احکام الهی را از روایت ، قرآن و سنت رسول الله (ص) استخراج نماید و اعمال نظرشخصی نمی تواند در احکام داشته باشد.

 وی گفت: امروزموضوع ولایت فقیه موضوعی است که دوست و دشمن بر تاثیرگذاری آن تاکید دارند و محققان و دانشمندان غربی معترف به این مسئله هستند که واژه ولایت فقیه در قاموس فرهنگ آنان قابل درک نیست و ظهور و بروز آن را نمی توانند تشخیص دهند و در جای دیگر مرکز مطالعاتی غرب به این نتیجه رسیده است که امروز با یک ابرحریف به نام خامنه ای روبرو هستیم که مردمش اعتمادی همراه با اعتقاد به او دارند .

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) درخصوص اهمیت ولایت اظهار داشت : ولایت آنقدر مهم است که خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام فرمود ولایت حضرت علی(ع) و اهل بیت(ع) را ابلاغ کند وگرنه هیچ کاری انجام نداده است و زمانی که ولایت ابلاغ شد دشمن ناامید شد .

 وی بیان داشت : داشتن قدرت اعتلاف سازی در دنیا و توانایی فیصله دادن به مشکلات جهانی و قدرت بازدارندگی از شاخصه های ابرقدرت بودن است که بحمدالله به برکت ولایت و استعدادهای درخشان ملت ایران ، کشورمان به این توانایی رسیده واگر در سال 1359 تعداد 125 کشور بصورت مستقیم و غیرمستقیم با هدف براندازی نظام با هم اعتلاف کردند امروز خود دشمنان ما و در راس آنها آمریکا به این نتیجه رسیده اند که ابرقدرتی آنها روبه افول است و درمسئله برجام آمریکا به التماس افتاده که اگر مسئله حل نشود نمی تواند با سایرکشورها اعتلاف کند .

 حجت الاسلام رستگار با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در جامعه جهانی خاطرنشان کرد : امروز 37 سال است که آمریکا می گوید گزینه ها روی میز است و در این جهت در طبس وارد عمل شدند ، درجنگ هشت ساله وارد عمل شدند ، روزهایی که ایران هیچ حامی نداشت به لطف خدا کاری نتوانستند انجام دهند ؛ امروز درهمه دنیا حامی داریم و هسته های مقاومت شکل گرفته و همه اینها با مدیریت ولایت بوده است .

 وی تاکید کرد: استراتژی دشمن بر دو چیز متمرکز شده که اولین آن تفرقه است و دشمن فهمیده است که امت بی امام خطری ندارد ،امام بدون امت هم اقتدار ندارد اما امت با امام شکست ناپذیر است ، لذا دشمن درتلاش است تا اتحاد ملت را بگیرد و با ایجاد مشکلات آستانه مقاومت ملت را پایین بیاورد و برای دستیابی به این هدف مصمم است تا تفرقه مذهبی و تفرقه جناح های سیاسی را درجامعه پیاده کند و استراتژی دیگر آنان نفوذ است که از طریق نفوذ سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی به بهانه مذاکره درصدد اجرای آن هستند بنابراین باید هوشیارباشیم و گوش به فرمان ولایت ، نه یک گام جلوترو نه عقبترگام برنداریم .

ارسال نظرات