صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: امروز دنیای اسلام با یک توطئه گسترده و خطرناک رو به رو است که با یک هدف مشخص توسط دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی مدیریت می‎شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۳۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حمیدرضا بهمنی‎نژاد در جمع بسیجیان در خصوص مسائل و رویداد‎های منطقه گفت: عربستان‎ها اطلاعات حجاج کشورهای مختلف را در اختیار دستگاه‎های اطلاعاتی آمریکایی قرار می‎دهند و با توجه به این مهم و هزاران دلایل دیگر احتمال آنکه این فاجعه اتفاقی باشد تحت شعاع قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: 460 حاجی ایرانی در این فاجعه جانباختن وتقریبا از وضعیت 25 ایرانی در این فاجعه اطلاعاتی در دسترس نیست و جای تعامل دارد که چرا تنها چهره‎های سیاسی و نظامی ایرانی در این لیست قرار گرفته اند.

ترور نافرجام رکن آبادی تا مفقود شدن آن در منا

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: غضنفر رکن آبادی یکی از 25 ایرانی است که هنوز بعد از فاجعه منا اطلاعاتی از آن در دست نیست و این چهره سیاسی در سال‎های 89  تا 93 به عنوان سفیر ایران در لبنان ماموریت داشت و جالب است بدانید که رکن آبادی در سال 1393 عبد الله قزام مورد سوء قصد ترور قرار می‎گیرد.

بهمنی‎نژاد ابراز داشت: دو دقیقه پس از آنکه رکن‎آبادی سفارت ایران را در لبنان ترک می‎کند این فرد در یک عملیات انتحاری سفارت ایران را در لبنان منفجر می‎کند و در این عملیات تعداد زیادی کشته می‎شوند و بعد از مدت کمتر از یک ماه ماجد الماجد به عنوان یک عامل اصلی و طراح این عملیات دستگیر می‎شود و به بهانه نارسایی کلیوی متاسفانه در زندان کشته می‎شود.

وی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام با یک توطئه گسترده و خطرناک رو به رو است که با یک هدف مشخص توسط دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی مدیریت می‎شود، افزود: نگاه کلی به تحولات منطقه بیانگر این موضوع است که اتفاق مشکوکی در منطقه در حال شکلگیری است و باید بررسی شود که علت اصلی اتفاقات و بحران آفرینی در جوامع اسلامی و منطقه خاورمیانه و غرب آسیا چیست.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فهم مسئله منطقه به شناخت نفوذ دشمن در کشور مفید فائده خواهد بود، بیان داشت: مهمترین اهدافی که دشمن در منطقه دنبال می‎کند تغییر خط مقدم مبارزه با اسرائیل از مرزهای سرزمین‎های اشغالی به داخل مرزهای کشورهای اسلامی به ویژه جبهه مقاومت است.

تضعیف و بحران آفرینی جبهه مقاومت در منطقه
بهمنی‎نژاد ادامه داد: تخریب زیر ساخت‎های اقتصادی جبهه مقاومت یکی دیگر از اهداف دشمن در منطقه بود و امروز می‎بیند که کشورهای سوریه، عراق، یمن و لبنان با پدیده تکفیری درگیر هستند و این دست نشانده‎های آمریکایی و اسرائیلی توانسته‎اند بخش عظیمی از زیر ساخت‎های اقتصادی این کشورها را تخریب کرده است.

وی با بیان اینکه استکبار بسیار تلاش کرده که ایران نیز درگیر چنین مسائلی شود، افزود: صهیونیست جهانی به دنبال این بود که جبهه مقاومت در منطقه دچار یک فرسایش شود اما خوشبختانه با اعتلاف که بین کشورهای روسیه، ایران، عراق و سوریه ، افزایش نیروهای مستحشاری و حضور نیروهای روسی باعث شده که توازن قدرت به سمت جبهه‎ مقاومت برگردد.

کارشناس مسائل سیاسی به حضور کشور روسیه در مقابله با گروه‎های تکفیری اشاره کرد و گفت: روسیه در ورود به این جنگ به دنبال حفظ منافع ملی است چرا که 20 درصد از تروریست‎های گروه‎های تکفیری از منطقه قفقاز ویا شوروی سابق هستند که به سوریه و عراق عزیمت کردند.

بهمنی‎نژاد حضور روسیه در این جنگ برای آینده روسیه حائز اهمیت است، ادامه داد: روسیه با این حضور به دنبال بازسازی چهره ابرقدرتی خود است و از طرفی با غرب در خصوص مسائل منطقه اوکراین تصویه حساب می‎کند.

وی به نشست وین با حضور 17 کشور برای تصمیم‎گیری مسائل سوریه اشاره کرد و گفت: عدم حضور دولت سوریه در این نشست موضوع قابل توجه‎ای بود که قمام معظم رهبری به آن اشاره کرد و آن را بدعت خطرناکی دانست که برای آینده و سرنوشت ملتی به صورت نیابتی تصمیم‎گیری شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حضور وزیر خارجه ایران در این نشست اشتباه بود، افزود: آمریکا با این نشست به دنبال احیای اقتدار خود بود تا ورق را از اعتلاف به وجود آمده در منطقه برای ریشه‎کنی گروه‎های تکفیری به نفع خود تمام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات