صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
حجت الاسلام و المسلمین لروند گفت: اگر رهبر اشاره کند پوزه همه دشمنان را به خاک مذلت خواهیم کشید.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۵۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت : امروز اول صفر ورود کاروان امام حسین به شهر شام است ، حرکت این قافله و سخنان زیبای امام سجاد (ع) و حضرت زینب در شهرهای مختلف غوغایی به پا کرد ، در تاریخ نوشتند وقتی سرمقدس امام حسین (ع) به شهر تکریت رسید با توجه به اینکه تکریت در آن زمان همه مسیحی بودند ناقوس کلیساها را به صدا در آوردند و آنقدر برای امام حسین (ع) گریه کردند که کاروان جرات نکردند آنجا بماند ، "پرفسور براون" می گوید شیعه از اول شجاعت و از خودگذشتگی نداشتند ولی بعد از حادثه کربلا دگرگون شدند و عواطف سست ترین افراد به هیجان آمد.

وی اظهار کرد : یکشنبه این هفته 24 آبانماه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی است ، کتاب هم فرهنگ را رشد می دهد و اقتصاد را تقویت و پایه های ایمان را مستحکم می کند ، کتابخانه شهرستان پذیرایی کتابهای شما بعنوان هدیه است ، سعی کنید از فرهنگ مطالعه دور نشوید، مطالعه جایگاه و شخصیت انسان را در زندگی ارتقاء می دهد.

امام جمعه شهرستان افزود : از جمله اخباری که این روزها شنیده می شود و دل همه را به درد آورد نامه رئیس جمهور بی شرم آمریکا به سنای آمریکاست ، که در آن نامه "جیمی کارتر" را تمدید کرد ، در آن نامه آمده است اوضاع ایران تهدید خارق العاده علیه امنیت ملی آمریکاست و تمام دارایی ها و منافع تحت مالکیت ایران در آمریکا و بانک مرکزی ایران مسدود و تحریم ها برقرار باشد ، هرچی بعضی ها له له می زدند نتیجش این شد، 36 سال است ما را تحریم کرده اند بازهم تحریم بکنند ، بعضی ها می گفتند اگر تحریمها برداشته نشود آب آشامیدنی گیر نمی آید ، اگر تحریمها برداشته نشود ریزگردها از بین نمی رود ، به محض اینکه ما به سمت سانتریفیوژها رفتیم و اینها را بستیم ، گفتند البته اگر تحریمها را هم بردارند چیز مهمی رخ نمی دهد، اگر رخ نمی دهد پس ما چرا این تحقیر را بپذیریم.

حجت الاسلام لروند ادامه داد : گراهام نماینده جمهوری خواه سنا گفته هدف از مذاکرات فقط تغییر رژیم ایران است و بزرگترین بازنده برجام ملت ایران است ، من به دولت محترم میگویم بی بی سی طی بیانیه ای خطاب به طالبان و القاعده گفته است اسلحه هایتان را به سمت ایران بگیرید ، پس برای چی سفارت انگلیس را باز کردید ، همه اینها با هم علیه ایران متحد هستند ، دیپلماسی ما عزت ماست ، همین امروز از ایوان قهرمان و شهر شهدا می گوییم اگر رهبر اشاره کند پوزه همه دشمنان را به خاک مذلت خواهیم کشید.

وی تصریح کرد : والله دل خانوادهای شهدا خون شده یعنی چه یک استادنمای دانشگاه حقوق جمهوری اسلامی را می گیرد و علیه جمهوری اسلامی حرف بزند این یعنی آزادی بیان ؟ پس چرا آزادی بیان برای خطیبان جمعه نیست ؟ پس چرا آزادی بیان برای روزنامه نگاران منتقد نیست ؟ چرا یارانه روزنامه های منتقد را قطع می کنند؟ ولی برای امثال صادق زشت کلام آزادی بیان هست و می گوید شعار مرگ بر آمریکا دیگر خریدار ندارد و من نفوذ را قبول ندارم ، تو کی هستی که نفوذ را قبول داشته باشی رهبر دارد می گوید دشمن از در بیرون شده و از پنجره دارد نفوذ می کند.

ارسال نظرات