صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
یکی از کارشناسان مسایل سیاسی ،‌گفت: آنچه داریم و توانستیم قدرتهای بزرگ نظام بین الملل را به پای میز مذاکره بنشانیم، اقتدار ملی و گفتمان انقلابی این کشور است.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هیئت قشر و مجمع عمومی بسیجیان شهرستان فارسان در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها)این ناحیه برگزار شد .

هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در این مراسم گفت: از امضای برجام تا به نیل به یک فرجام اجرایی شایسته، راه پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم.

حسین صالحی، افزود: این برهه از اهمیت خاصی برخوردار است که نیازمند توجه به چند نکته اساسی و کلیدی است. و نکته اصلی که مورد تاکید قرار می گیرد این است که باید از بد جلوه دادن موضوع برجام به شدت پرهیز شود و تاکید گردد که کامیابی و موفقیتهای هسته ای منحصر به جناح و گروه و دسته خاصی نیست.

هادی سیاسی بسیج فارسان افزود: اگرچه قطعا تیم آقای دکتر ظریف در این خصوص اقدامات مهمی را در استمرار مذاکرات گذشته انجام داده اند که موجب امتنان و تشکر ملت ایران و مقام رهبری نیز بوده است؛ اما آنچه داریم و توانستیم قدرتهای بزرگ نظام بین الملل را به پای میز مذاکره بنشانیم، اقتدار ملی و گفتمان انقلابی این کشور است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید داشتند که قدمی از اصول این انقلاب از جمله حمایت از دوستان منطقه ای خود عقب نشینی نخواهیم کرد و در جایی که توان رزمی و دفاعی ما نشانه برود، شایسته مقاومت و ایستادگی است.

صالحی، گفت: کوچک ترین غفلت از اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گران بهای آن می تواند بسیار پر هزینه و گران تمام شود.

این هادی سیاسی، تأکید کرد: همه باید به هوش باشیم که از جو زدگی و احساس و هیجان بپرهیزیم و عقل و انصاف را معیار قضاوتهای خود قرار دهیم.

در ادامه این جلسه؛ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در خصوص افسران جنگ نرم افزود : همه ما باید به خود به عنوان فردی که در جامعه تاثیر دارد توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میربد، افزود: امروز توجه به جامعه پیرامونی ما بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم. امروز توجه به ارزش ها و حفظ آن یک امر مهم است.

وی گفت: ترویج اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و توجه به مقام شامخ شهدا و راه آنها، توجه به حقایق دوران دفاع مقدس، از ارزش های مهم است که باید حفظ شود.

میربد، افزود: مهمترین وظیفه و رسالت رسانه های نظام و رسانه های منتسب به آن جریان سازی و روشنگری در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی فارسان، تصریح کرد: امروز هم ضرورت ایجاب می کند به جنگ نرم دشمن برویم و در این جنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف مقدم هستند. قدرت جمهوری اسلامی تنها قدرت سخت نیست و قدرت نرم نظام نیز حائز اهمیت است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان تصریح کرد: تهاجم فرهنگی در مقایسه با تهاجم نظامی یا اقتصادی، دارای ویژگی‏‌های خاصی بوده بطوریکه تهاجم فرهنگی معمولاً نامرئی و نامحسوس، دراز مدت و دیرپاست ریشه‌ ‏ای عمیق، همه‌‏جانبه و حساب شده‌ دارد و دارای برنامه و ابزارهای گسترده، فراگیر و کارساز و خطرزا است.

میربد با بیان اینکه تهاجم فرهنگی همانند کار فرهنگی، یک کار آرام و بی‏سر و صدا می‌باشد و قربانیان آن اکثرا قشر جوان هستند، افزود: در تهاجم نظامی، دشمن با تجهیزات و امکانات نظامی وارد میدان شده ولی در "تهاجم فرهنگی" نیازی به لشکرکشی و هزینه‏‌های کلان نظامی ندارد.

وی افزود: مهمترین راهبرد دشمن علیه جمهوری اسلامی جنگ نرم است و باید بتوانیم روز به روز این فضا و فعالیت‌های رسانه‌های داخلی را افزایش دهیم که در این رابطه تحلیل اخبار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

میربد، گفت: باید با آرمان‌های انقلابی حرکت کنیم؛ چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در تلاش هستند تا ارزش‌های انقلاب را از بین ببرند و از رسانه به عنوان ابزاری مهم برای این کار استفاده می‌کنند.

وی، بیان کرد: باید خبرنگاران و بسیج رسانه سیاست‌های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی تبیین و طراحی کنند.

میربد، تأکید کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی قشر فرهیخته رسانه و خبرنگاران پیشگام باشند و مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در عرصه کنونی بسترسازی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این جلسه سخنرانان به سوالات مطرح شده از سوی جمع حاضر پاسخ دادند.

ارسال نظرات