صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه تاثیر زنان عفیف و باعفت در خانواده سبب جامعه‌ای سالم می‌شود، گفت: بانوان باید نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیاعاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا صبح امروز(1آذر) در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: از شهدا برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدد می‌جوییم.

وی، زنان را یکی از از اقشار مهم جامعه که می‌توانند امروز در جنگ نرم اثرگذار باشند عنوان کرد و افزود: همانطور که زنان در جنگ سخت مردان را برای حضور در جبهه‌های جنگ مدیریت می‌کردند در این جنگ نرم هم می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: در جنگ نرم و موضوعات فرهنگی که دشمن خانواده را هدف قرار داده بیشترین نقش را بانوان اجرا می‌کنند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه سناریویی که در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن انجام می‌شود وظیفه برادران است، تصریح کرد: جامعه از سلول‌هایی به نام خانواده تشکیل شده که زن در این سلول نقش اصلی را دارد.

وی با بیان اینکه تاثیر زنان عفیف و باعفت در خانواده سبب جامعه‌ای سالم می‌شود، خاطرنشان کرد: بانوان باید نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه با حضور فرمانده حوزه کوثر این شهرستان یک همدلی در بین اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌ها ایجاد شده است، اظهار کرد: شورای حوزه کوثر سبب افزایش همگرایی در این بخش شده‌اند. 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه هماهنگی وهمگرایی بین فرماندهان حوزه و پایگاه‌ها زیاد است، افزود: عملکرد شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت با توجه به امکانات محدود بسیار قابل تجلیل است.

وی با بیان اینکه 85درصد ساختمان حوزه کوثر خواهران صومعه‌سرا آماده است، گفت: در تلاش هستیم تا دهه فجر این ساختمان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه جامعه سکولار به زن به عنوان یک ابزار نگاه می‌کند، تصریح کرد: بسیج جامعه زنان نشان داد که زنان می‌توانند در جامعه حضور پیدا کنند و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و ... فعالیت کنند.

سرهنگ عاشوری خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته متاسفانه یک القای تئوری عوام فریبی در ذهن زنان جامعه تشکیل شده که زن سنتی که برای خانواده خود تلاش می‌کند به عنوان یک زن کلفت است.

وی با بیان اینکه القای این گذاره در ذهن زن‌ها خانواده‌ها و خانه را تخریب می‌کند، اظهار کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف همچون ماهواره و فضای مجازی وقت خانواده‌ها را به بیهودگی می‌گذراند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: فلسفه بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات است و وقتی مشکلات در جامعه دیده می‌شوند نمی‌توان و نباید سکوت کرد.

 


ارسال نظرات