صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام گفت: : اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عزت مند و سربلند زندگی کنیم می بایست گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به خبرنگار خبرگزاری بسیج; یادواره شهدای روستای عین خوش با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام، فرمانده سپاه ناحیه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد روستای عین خوش برگزار شد.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با نگاهی به وصیتنامه شهدا در می یابیم که بیشترین تأکید و دغدغه شهدا ادامه دادن راه آنان و عشق و محبت به امام و ولایت است.

وی افزود: اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عزت مند و سربلند زندگی کنیم می بایست گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم و در حقیقت بهترین الگو و اسوه در امر ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت ابوالفضل العباس(ع)می باشد که تا آخرین لحظات ولی و امام خود را تنها نگذاشت.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام با تبریک فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیج و بسیجیان هر زمانی که احساس کردند ارزش ها و آرمان های شهدا و امام راحل و همچنین نظام و ولایت در خطر است وارد صحنه شدند و با بصیرت و هوشیاری فتنه های دشمنان را خنثی نمودند.

وی با اشاره به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص طراحی فتنه نفوذ توسط آمریکایی ها عنوان کرد: هدف آمریکا از طراحی این فتنه جدید ضربه زدن به نظام اسلامی ایران و مبانی ارزشی نظام و انقلاب است چرا که آمریکا همواره اثبات کرده است که از هر فرصتی برای براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که راهکار تقابل با ایران دیگر کارساز نیست به همین خاطر سعی دارد از طریق راهکار تعامل و نفوذ فرهنگی مقاصد پلید خود را دنبال کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دشمنان نظام و انقلاب قصد دارند جو را متشنج کنند که لزوم داشتن بصیرت و آگاهی از سوی آحاد مختلف جامعه به ویژه بسیجیان بیش از پیش احساس می شود.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دوران دفاع مقدس و هفته بسیج اظهار کرد: خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و بقاء و دوام این نظام مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است.

وی برگزاری یادواره آبروی کوچه و افتخار محله را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری یادواره ه شهدا ضمن تقدیر از خانواده شهدای گرانقدر برای در تربیت چنین فرزندانی، حماسه آفرینی ها و رشادت های شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم.

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: ره آورد خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر عزت و اقتدار و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی ایران بود که ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه و رسالت اصلی هر فرد انقلابی است.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای روستای عین خوش تقدیر بعمل آمد.


ارسال نظرات