صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسیج نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان بوشهر با حضور داود آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور،عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان ، جمیری فرمانده سپاه استان بوشهر و جمع کثیری از خانواده های معظم شهداء درمصلی استان بوشهر برگزار شد.

این یادواره با شعار" شهدا قهرمانان المپیک عشق و ایثار هستند" با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربرگزار و در پایان مراسم نیز از 30 خانواده معظم شهدای ورزشکار استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

دکتر احمدی معاون فرهنگی،‌آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در نخستین یادواره شهدای ورزشکار بوشهر گفت: برای من و مجموعه همکارانم افتخاری است که در این یادواره حضور داریم و قدردان کسانی هستیم که در برگزاری این یادواره همت گمارده اند. 

وی با اشاره به لزوم برگزاری یادواره ها افزود: برزگداشت شهدا امریست که ما همواره بدان نیازمندیم و هیچگاه نباید راه و رسم شهدای معزز را به فراموشی بسپاریم. در هر جایگاهی که هستیم و هر وظیفه ای که به ما محول شده است، وظیفه ای فرای آن داریم و نباید یادمان برود که شهدای گرانقدری بودند که برای پاسداری از انقلاب و اسلام و ایران عزیز و برای دفع تجاوز دشمن جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند. 

دکتر احمدی تنها راه سعادت کشور را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و اظهار کرد: سازمان بسیج ورزشکاران در اقدامی مناسب و شایسته تقدیر، حرکت بزرگ فرهنگی را از سال های گذشته آغاز کرده است و در عرصه ورزش تلاشی مقدس جهت شناساندن شهدای ورزشکار انجام داده است و چه وظیفه ای بالاتر و مهم تر از اینکه جامعه ورزش را با مرام و مسلک شهدا آشنا کنیم. امری که بسیار برای جامعه ورزش ضروری است. وظیفه ماست که با ترویج فرهنگ شهادت، ایثار، شجاعت و در مقابل ظالم ایستادن بتوانیم در کنار و همراه بعد قهرمانی ورزش، به پرورش بعد پهلوانی و برجسته تر کردن فضایل اخلاقی بپردازیم. 

معاون فرهنگی،‌آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در ادامه اضافه کرد: شهدای ورزشکار ما هیچگاه اسیر فضای قهرمانی نشدند و پهلوانی را پیشه خود کردند، آنها خالصانه توان خود را در راه خدا به کار گرفتند، و ما نیز باید پیرو راه و منش آنان باشیم و ورزشکاران ما باید مبلغ فضایل اخلاقی شهدا باشند. 

وی در پایان با اشاره به ادامه روند برگزاری چنین یادواره هایی افزود: به امید خدا در بهمن ماه امسال یادواره شهدای ورزشکار کشور را برگزار خواهیم کرد، گرچه نفس یادواره های شهدای ورزشکار امری ضروریست اما نباید فقط به همین موارداکتفا کرد و باید در عمل به سمتی برویم که شهدای ما از رفتار و مرام و مسلک ما راضی باشند.
ارسال نظرات