صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به عملکرد پنج روزه سومین بیمارستان صحرایی در یزد گفت: تعداد 12 هزار و 941 نفر در این بیمارستان ویزیت شدند، یک هزار و 84 نفر از خدمات دندانپزشکی، 2 هزار و 341 نفر از خدمات پاراکلینیکی و در مجموع 16 هزار 357 نفر ازخدمات درمانی و دارویی رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد در تشریح عملکرد پنج روزه سومین بیمارستان صحرایی در یزد به خبرنگار یزد آوا گفت: طی پنج روز برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی شهدای جامعه پزشکی در منطقه حسن آباد مشیر یزد،  به 16 هزار  357  نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

دکتر جواد قادری  گفت: در این بیمارستان  11 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند، 12 هزار و 941 نفر توسط پزشکان متخصص، فوق تخصص و عمومی ویزیت شدند، یک هزار و 84 نفر از خدمات دندانپزشکی و 2 هزار و 341 نفر از خدمات پاراکلینیکی استفاده کردند.

وی ادامه داد: از این بیمارستان 440 مورد ارجاع  به بیمارستان های شهدای کارگر، شهیدصدوقی، شهید دکتر رهنمون، افشار و گودرز  به صورت 100 درصد رایگان انجام شد و همچنین ارجاع موارد دندانپزشکی جهت سیرمراحل تکمیلی درمان با مهلت یک ماهه با 50 درصد تخفیف به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی و موسسه تامین درمان بسیجیان استان صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد اعلام کرد: بخش اورژانس بیمارستان صحرایی نیز با تزریقات و پانسمان، بستری و اعزام 2 مورد به بیمارستان‌های سطح شهر و  بخش انتقال خون سیار  با پذیرش اهدای خون 61 نفر به ارائه خدمات به مراجعان پرداختند.

قادری با اشاره به اجرای دو  در طول برپایی سومین بیمارستان صحرایی عنوان کرد: در اولین روز از برپایی بیمارستان صحرایی مانور عملیات امداد و نجات با بالگرد از  این بیمارستان به شهدای کارگر و همزمان  با روز آخر برپایی این بیمارستان مانور آمادگی در مقابل شرایط بحران  و بلایا با همکاری بیمارستان گودرز انجام شد.

دکتر محمدرضاوفایی نسب ریاست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صحرایی شهدای جامعه پزشکی نیز هدف از برپایی بیمارستان صحرایی را ارائه خدمات تخصصی، فوق تخصصی پزشکی به مردم نیازمند مناطق محروم وکسب آمادگی لازم در بحران‌ها و  بلایا و آمادگی تیم های اضطرار برشمرد و ضمن تشکر از کلیه‌ی ادارات، نهادها و ارگان‌های دخیل در برپایی بیمارستان صحرایی، از تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی در برپایی و اداره‌ی سومین بیمارستان صحرایی تشکر کرد.

گفتنی است این بیمارستان با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، ستاد سپاه الغدیر، سازمان مدیریت درمان تامین اجتماعی، بیمارستان های خصوصی و دولتی و ادارات و نهادهای استان وشهرستان یزد از تاریخ 2 لغایت 6  آذرماه به مدت 5 روز به مناسبت هفته بسیج در منطقه حسن آباد مشیر یزد برگزار شد.

در آیین افتتاح این بیمارستان که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، ریاست و معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، نماینده‌ی ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به همراه معاونین ومدیران، هیئت رئیسه ستاد سپاه الغدیر و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستان یزد حضور داشتند.

لازم به ذکر است در طول برپایی این بیمارستان دکتر ایازی  قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت کشور، سردارفتحیان مشاور مقام معظم رهبری در امر بهداشت و درمان نیروهای مسلح، دکتر میرمحمدی استاندار استان، دکتر جوکار نماینده مردم شهرستان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، دکتر تابش نماینده مردم شهرستان اردکان درمجلس شورای اسلامی، ومهندس شاکری فرماندار شهرستان یزد  بازدید به عمل آوردند.

 

ارسال نظرات