صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) در جواب برخی مسئولین که می گویند «همه دنیا با آمریکا ساخته اند» گفت: چه ساختنی؟! این ساختن نتیجه اش جز وابستگی و عدم استقلال اقتصادی نیست.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۹۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در یادواره شهدای روستای تخته جان بخش قهستان ضمن تسلیت اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: درسی که اربعین به ما می دهد گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت در مقابل طوفان و تبلیغات دشمن است.

مقدادی افزود: مادامی که فرهنگ شهادت در میان ما زنده است؛ ملت ها و خانواده ها در امان خواهند بود.

وی عنوان کرد: برخی از مسئولان در خصوص ارتباط با آمریکا ساده انگارانه برخورد می کنند و همه توجه آنها در این است تا رضایت آمریکا را بدست آورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا در جواب سخن بعضی ها که می گویند «همه دنیا اینجوری هستند و رفته اند با آمریکا ساخته اند» گفت: چه ساختنی؟! این ساختن نتیجه اش وابستگی و عدم استقلال اقتصادی نیست؟! اینکه شما بگویید با همه باید ساخت تا چه اندازه با اندیشه‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی می خواند؟

وی تصریح کرد : برخی از مسئولین در مقابل تحریم های دشمن ، متأسفانه به جای اینکه راه شهادت را دنبال کنند رو به آمریکا می برند.

وی با اشاره به اینکه تفکر و اهداف بسیج برگرفته از شاخصه‌ها و اسلام ناب محمدی(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان رهنمودها و بیانات گهربار امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که ‌فرمودند " از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور شوم " است و باید این سخن ارزشمند را راهنمای عمل قرار دهیم.

مقدادی به امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امنیت کامل ما به برکت خون شهداست، به برکت خون همین شهدای گمنام که نام و نشان در بی نشانی و گمنامی گرفتند است و امنیت ما متعلق به شهدا، امام شهدا و دیده بان انقلاب مقام معظم رهبری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا با اشاره به این موضوع که فضای مجازی یکی از عوامل بروز طلاق در جامعه است، گفت: باید به جوانان آموزش هایی در خصوص استفاده درست از فضای مجازی داده شود.

مقدادی با اشاره به تهديدات و آسيب هاي اينترنت افزود: يکي از آسيب‌هاي اينترنت، اعتياد به آن است و کسی که در دام اعتياد اينترنتی و مصيبت‌های ناشی از آن می افتد؛ مشکلات جدی تحصيلی و خانوادگی برایش به وجود می آید.

وی اظهار کرد: در چند سال دیگر برای استخدام فرزندانتان به پرس و جو نمی آیند بلکه از همین شبکه های اجتماعی تمامی رفتار فرزندانتان را بدست می آورند .

وی به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن از هر روشی جهت نفوذ به بدنه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و ما باید کشور را از تهدیدات و نفوذ مصون نگاه داریم.

مقدادی با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات امسال را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: اگر مراقب نباشیم مجلس ششم دوباره رخ خواهد داد.

ارسال نظرات