صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
نگاه قاضی‎زاده درباره دفاع ‎دولتی‎ها از گزارش آمانو در گفتگو با بسیج:
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: طرف غربی از طریق این گزارش نشان داد؛ به عامل خود در داخل کشور که رئیس دولت اصلاحات باشد و جریان فکری و سیاسی وابسته به خودشان هم رحم نمی‎‎‎کنند و به آنها اتهام پیگیری ساخت بمب اتم می‎زنند تا منافع خودشان را تامین کنند.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۱۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و دفاع تیم هسته ای از آن تصریح کرد: از پیش نیز معلوم و روشن بود که آژانس گزارشی به نفع ایران نخواهد نوشت؛ چراکه  فشارقریب به پانزده ساله غیرقانونی بین المللی که سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی پایه گذار آن بود را زیر سوال می برد.

قاضی زاده در توضیح این مطلب افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی مطالعات ادعایی را شروع و براساس آن، پرونده ویژه ای برای ایران تدارک دید و ایران را به شورای امنیت فرستاد و اگر آژانس اعلام می‎کرد اظهارنظرهایش درخصوص برنامه هسته ای ایران دروغ بوده، اعتبار این نهاد زیر سوال می رفت.

وی تاکید کرد: آن کسانی که در دستگاه دیپلماسی کشور یا خارج آن می گفتند ما پرونده پی.ام.دی را می بندیم نشان دهنده سطح پایین بینش آنها بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد:  آنها رسما در گزارش خود اعلام کردند؛ ایران تا قبل ازسال 2003، یعنی در دوران ریاست جمهوری اصلاح طلبان و قبل از آن که دولت آقای هاشمی بوده در خصوص ایجاد بمب هسته ای  فعالیت داشته است.

قاضی زاده در توضیح این مطلب بیان کرد: آنها از طریق این گزارش نشان دادند؛ به عامل خود در داخل کشور که رئیس دولت اصلاحات باشد و جریان فکری و سیاسی  وابسته به خودشان هم رحم نمی کنند و حاضرند ذبح کنند و به آنها اتهام پیگیری ایجاد بمب اتم بزنند تا منافع خودشان را تامین کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: گزارش آژانس و دفاع تیم هسته ای از آن به منزله محکوم کردن و اتهام به حسن روحانی نیز است که زمانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و در آن زمان تصمیم گیری های امنیتی کلان کشور زیر نظر وی بود.
 
قاضی زاده ادامه داد: در صورت تایید گزارش آمانو، روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی آن وقت، باید به جامعه جهانی پاسخ دهد که چرا دنبال بمب اتم بوده است!

وی افزود: آژانس به این بهانه آمد یک نظام نامه حقوقی ویژه برای ایران تحت عنوان برجام درست کرد و متاسفانه ما را از حقوق بین المللی خودمان محروم و برای چندین سال درگیر این مسئله کرد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ما ما شرمنده تاریخ هستیم که در این دوره و با وجود خون شهیدان فراوان این اتفاق افتاده است یادآورشد: جریانی که خود مبدع این داستان‎ها و حرف‎ها بود و خودش را به غربی‎ها می چسباند، یک سناریویی را نوشت و طراحی و اجرا کرد که منجر به صدمه زدن به استقلال این ملت شد. 
ارسال نظرات