صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه ضدیت با ولایت فقیه یکی از اقدامات فتنه گران در سال 88 بود، گفت: جریان فتنه با نفوذ در دولت به دنبال دستیابی به اهداف فتنه 88 است.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله "  به نقل از بسیج نیوز،  عباسعلی سعدالدین کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: آقای روحانی در اولین روزهای پس از انتخابات گفت جناحی عمل نخواهد کرد و دولتی فراجناحی و شایسته سالار را تشکیل خواهد داد.

وی افزود: رییس جمهور همچنین در سخنانی اعلام کرده بود از فعالان فتنه در دستگاه های اجرایی استفاده نخواهد کرد اما پس از معرفی کابینه آقای روحانی به مجلس مشاهده شد که بسیاری از وزرا ی پیشنهادی از جناح اصلاح طلب می باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولتی که اعتدال و راستگویی را شعار انتخاباتی خود کرده بود در اولین قدم با معرفی وزرا نشان داد که میل به جناح مخالف اصولگرایی دارد و این بر خلاف وعده انتخاباتی رییس جمهور یعنی اعتدال و راستگویی بود، تصریح کرد: ریشه تمایل رییس جمهور در معرفی وزرای اصلاح طلب به معامله ای رجوع می کند که در جریان رقابت های انتخاباتی با کنار رفتن عارف به نفع آقای روحانی و حمایت رییس دولت اصلاحات از کاندیداتوری آقای روحانی شکل گرفت.

سعدالدین با بیان اینکه در حقیقت نفوذ عناصر فعال در فتنه 88 از همان زمان توافق آقای روحانی و اصلاح طلبان در جریان رقابت های انتخاباتی کلید خورد، گفت: جایی که اصلاح طلبان که عمدتاً از چهره های فعال در جریان برانداز فتنه 88 بودند در ازای کنار رفتن آقای عارف به نفع اقای روحانی و حمایت م. خ یکی از فتنه و اقای هاشمی از وی شروع به سهم خواهی در کابینه کردند.

وی با اشاره به اینکه با نفوذ اصلاح طلبان در دولت آقای روحانی جنبه اعتدال و تدبیر به سمت تساهل و تسامح حاکم بر دولت هفتم و هشتم م . خ کشیده شد، اظهار داشت: انفعال در برابر مصالح ملی، فراموشی اصول انقلابی سیاست خارجی و تصمیمات نادرست نتیجه نفوذ جریان فتنه در کابینه آقای روحانی است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی عنوان کرد: مسلم است وقتی که جریان موافق با غرب و سازشکار به درون دولت نفوذ کند بسیاری از نخبگان دولتی و طرفداران آنها خواستار حذف شعار مرگ بر آمریکا و مذاکره با شیطان بزرگ خواهند بود.

وی افزود: مأموریت اصلی جریان فتنه 88 تابوشکنی و قبح شکنی ارزش هایی بود که سالیان سال پس از پیروزی انقلاب با جانفشانی ها حراست و نگهداری شده بود.

ضدیت با ولایت فقیه یکی از اقدامات فتنه گران در سال 88 بود

کارشناس مسائل سیاسی با تصریح به اینکه در جریان فتنه عناصر خائن علناً به مخالفت با حضرت آقا پرداختند و خواستار حذف ولایت فقیه بودند، گفت: عمده شعارهای جریان برانداز فتنه علیه اصل نظام جمهوری اسلامی و رکن و ستون اصلی آن یعنی ولایت فقیه بود.

سعدالدین افزود: در زمان حاضر هم که جریان فتنه که در دستگاه های اجرایی نفوذ کرده است از تجربه سال 88 استفاده کرده و فهمیده است که نمی توان به صورت مستقیم با ولایت فقیه مبارزه کند؛ چرا که ولایت فقیه و عشق به رهبری در خون امت عاشورایی ایران جای دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه گذشته پیوسته تبعیت از ولایت فقیه را در رسانه ها فریاد می زنند؛ اما در عمل تمام جهت گیری ها بر خلاف فرمایشات رهبری بوده و فرامین و راهنمایی های مدبرانه ایشان عامدانه نادیده گرفته می شود.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار داشت: جریان نفوذی فتنه با نام تبعیت از ولایت بر خلاف فرمایشات امام خامنه ای عمل می کند و می خواهد با القای ولایت پذیری خود، ضمن رد اتهام ضدیت با ولایت فقیه با تصمیماتش رهبری را در برابر عمل انجام شده قرار دهد.

سعدالدین عنوان کرد: این جریان برانداز از یک سو با فشار بر رهبری قصد تحمیل خواسته های خود بر مقام عظمای ولایت داشته و از سوی دیگر با القای موافقت مقام معظم رهبری با تصمیماتش، تاوان اشتباهاتش را معطوف به ولی فقیه کند.

وی تأکید کرد: متأسفانه انفعال و اقدامات ناکافی مدافعان ولایت باعث شده که در ماه های اخیر جریان برانداز فتنه 88 دوباره تمام هجمه خود را معطوف به امام خامنه ای کرده تا جایی که پدر خوانده فتنه 88 در سخنانی که بوی خیانت می دهد با طرح شورایی کردن رهبری و نظارت بر ایشان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.

مهمترین هدف جریان نفوذی فتنه 88 هجمه به مقام معظم رهبری و تضعیف ایشان است

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: یکی دیگر از اصولی که در فتنه سال 88 مورد هجمه قرار گرفت، ضدیت با استکبار جهانی و اسرائیل بود.

سعدالدین افزود: در جریان اغتشاشات سال 88به خصوص در روز قدس که الهام بخش مبارزه علیه صهیونیسم در جهان است به جای شعار مرگ بر اسرائیل که میراث خمینی کبیر است به توصیه رسانه های صهیونیستی شعار نه غزه نه لبنان سر داده شد. این شعار در تعارض مستقیم با ارزش هایی چون ضدیت با اسرائیل و دفاع از مظلوم بود.

وی گفت: در 13 آبان همان سال هم به جای شعار مرگ بر آمریکا عده ای با شعار ها و سخنان خود دوستی و مذاکره با استکبار جهانی یعنی آمریکا را خواستار بودند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی افزود: همان جریان در حال حاضر با نفوذ در دستگاه های اجرایی باعث انفعال در سیاست خارجی دولت شده است. انفعال در برابر هجمه هایی که به منافع ملی می شود، انفعال و مواضع ناکافی و واکنش های مسامحه گرایانه در برابر جنایات اسرائیل، جنایات آل سعود در کشتار شیعیان یمن تنها نمونه ای از آثار نامطلوب نفوذ دلدادگان آمریکا در دستگاه دولت است.

سعدالدین اذعان داشت: جریان نفوذی فتنه مانع واکنش مقتدرانه دولت در برابر توطئه فاجعه منی شد و در مقابل تحرکات آل سعود در بازار نفت که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرد واکنشی نشان نداد.

وی گفت: پس از روی کار آمدن دولت در سال 92 تلاش ها در قبح شکنی رابطه با آمریکا شروع شد و جریان سازشکار با تحریف افکار امام خمینی در رابطه با آمریکا خواست قرائت خود را از افکار امام وارد جامعه نموده و تا به حال به صورت مداوم سعی در بازگرداندن استکبار به کشور دارد و این قبح شکنی ها با تماس تلفنی و دست دادن با دشمن قابل اثبات است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی دیگر از قبح شکنی های فتنه گران در سال 88 پاره کردن عکس حضرت امام خمینی(ره) بود،تصریح کرد: جریان برانداز در آن سال مستقیماً سعی در حذف امام و ارمان هایش از انقلاب داشت؛ اما وقتی که فهمید نام و مرام خمینی در قلوب عاشقانش حک شده است و نمی شود مستقیما امام را مورد هجمه قرار داد، سعی در استحاله چهره حضرت امام خمینی(ره) و وارونه جلوه دادن تفکرات ایشان کرد و جای تاسف آن که این قبیل اقدامات با هیچ واکنشی از جانب آقای سید حسن مصطفوی مواجه نشد.

سعدالدین با بیان اینکه یکی از این قبیل اقدامات، بیان خاطراتی مشکوک از حضرت امام بود که سعی در مصور نمودن چهره ای باب میل خود از امام در اذهان داشت، افزود: این هجمه ها به قدری خطرناک بود که مقام عظمای ولایت شخصا وارد ماجرا شدند و در 14 خرداد نسبت به تحریف تفکر حضرت امام (ره) هشدار دادند.

جریان فتنه با طرح خاطرات مجعول از امام خمینی قصد ترویج اسلام لیبرال آمریکایی را دارد

وی با بیان اینکه اختلاط غیر شرعی، رواج ابتذال و بی بند و باری، انفعال و سکوت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و حتی تلاش در جهت این تهاجم در جریان فتنه 88 از جانب اغتشاشگران قابل مشاهده بود، اذعان داشت: ادامه این رویه را در روند افزایشی بی فرهنگی و اشاعه فرهنگ مخرب غربی در سایه غفلت و تسامح مسئولان فرهنگی در جامعه شاهد هستیم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: گویا برخی از مسئولان منکر تهاجم فرهنگی هستند چرا که هیچ اقدامی در جهت بهبود وضعیت فرهنگی در جامعه انجام نمی شود.

سعدالدین با بیان اینکه اهانت به مقدسات اسلامی به خصوص فرهنگ اصیل عاشورا یکی دیگر از اقدامات خائنانه جریان فتنه در سال 88 بود، بیان داشت: جایی که عده ای بی بند و بار با حضور در خیابانها حرمت عزای حسینی را شکستند و رئوس خائن فتنه آنها را مردمی خدا جوی نامیدند و برخی دیگر از خواص مردود سکوت پیشه کردند.

وی تصریح کرد: مشت محکم امت عاشورایی در نهم دی 88 نشان داد که فرهنگ ناب اسلام و عاشورای حضرت ابا عبدالله در قلب و ذهن مردم ایران جای دارد و نمی شود به طور مستقیم آن را مورد هجمه قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر لطف خداوند شامل حال این نظام نمی شد و ملت بصیر و آگاه ایران تحت زعامت حضرت امام خامنه ای فتنه را خاموش نمی کرد، جریان برانداز کاری را که امروز بات نفوذ خزنده و نرم خود آغاز کرده است را با سرعت بیشتر و به صورت علنی در سال 88 کلید می زد.

سعدالدین تأکید کرد: جریان برانداز فتنه پس از آن که درس فراموش نشدنی از ملت ایران دریافت کرد به حفره خود خزید و با شروع رقابت های انتخاباتی در سال 92 آرام آرام نفوذ خزنده خود را اغاز کرد و باید گفت جریان فتنه آنچه را که در سال 88 موفق به انجام آن نشده بود با نفوذ در دولت سرلوحه کار خود کرد و در حقیقتجریان فتنه با نفوذ در دولت به دنبال دستیابی به اهداف فتنه 88 است.

وی افزود: فتنه سال 88 چهره تزویر بسیاری از خواص انقلابی نما را افشاکرد و نشان داد که وقتی جاه طلبی و میل به دنیا در انسان غالب شود یک فرد انقلابی که زمانی از ارکان نظام بوده تا چه اندازه مستعد خیانت و ضربه به نظام است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وقتی که پیروی از هوای نفس و خودبزرگ بینی بر کسی غالب شود برای رسیدن به امیال دنیوی خود به حربه ها متوسل می شود و گاه کار به جایی می رسد که از روی جهل و یا خیانت در میدان دشمن به بازی گرفته می شود.

فتنه 88 چهره های مزور را غربال کرد و چهره نفاق برخی از خواص را برملا ساخت

سعدالدین با تأکید بر اینکه در خاموش کردن آتش فتنه در سال 88 بسیج نقش اصلی را ایفا کرد، افزود: نیروی بسیج که با ابتکار و درایت حکیمانه حضرت امام خمینی شکل گرفت باعث شد تا گره جنگ گشوده شود و در جریان فتنه سال 88 و78 نقش بسیج در مهار فتنه غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده حضرت آقا بسیج باید در وسط میدان باشد، افزود: حضور بسیج در تمامی عرصه ها باید پررنگ تر از قبل باشد چرا که اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد آن جامعه در صراط مستقیم که انگشت هدایت ولی فقیه به سمت آن است حرکت می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیجی تابع و پشتیبان محض ولایت فقیه است و طبق فرمایش حضرت امام باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا مملکت اسیب نبیند.

سعدالدین با بیان اینکه فعالیت بسیج در طول حیات طیبه اش تابعی از شرایط زمان است و زمانی حضور نظامی و پس از آن هم حضور در عرصه سازندگی مطرح بود، عنوان کرد: حال که دشمن از طریق جنگ نرم قصد نفوذ و براندازی نظام را دارد وظیفه بسیج سنگین تر است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بسیج آغاز یک نهضت روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه است، افزود: تبیین واقعیت ها با ادله محکم و روشن، افشا پروژه نفوذ ، ترویج ارزش های ناب انقلابی و برملا ساختن چهره مزور و منافق در داخل و خارج از کشور باید سرلوحه وظایف بسیجیان در راه دفاع از ولایت قرار گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن از راه جنگ نرم وارد شد و متاسفانه در فضای مسموم و در سایه غفلت مسئولان و متولیان امور به موفقیت هایی هم رسیده است.

سعدالدین با بیان اینکه یاد فرمایش حضرت امام باشیم که فرمود اینجا نقطه تقابل تمام کفر و تمام ایمان است، افزود: بسیج باید در این راه با تمام قوا وارد شود و همه امکانات برای مقابله با جنگ نرم دشمن بسیج شوند که یکی از این ابزار ها و امکانات استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی است.

وی بیان داشت: نیروی بسیجی باید با علم و آگاهی و مطالعه وارد این عرصه ها شود و چهره نفاق جریان برانداز را برملا سازد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیان حقایق انقلاب و تبیین ارزش های ناب اسلامی و انقلابی برای نسل جوان و نسل های آینده باعث جذب حداکثری و ناکام ماندن دشمنان خواهد شد.

ارسال نظرات