صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج":
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام بیان داشت: فتنه ۸۸ در قالب مطالبه مدنی پوششی برای براندازی اصل نظام و ولایت فقیه بود و حضور حماسی مردم در 9 دی چشم فتنه را کور و ریشه نفاق را برچید.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
سرهنگ پاسدار محسن گوهری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با گرامیداشت حماسه برزگ ۹ دی گفت: با شنیدن واژه 9 دی حس غرور همراه با پشت گرمی به یک ملت غیورو متعهد نسبت به حمایت از ولی فقیه و آرمان های انقلاب به انسان دست می دهد.

وی با اشاره به عوامل به وجود آمدن فتنه ۸۸ افزود: در این فتنه دشمنان قسم خورده با برنامه ای از پیش تعیین شده در قالب یک جریان پنهان و مرموز با کمک اپوزوسیون های داخلی و خارجی و کلید واژه« تقلب» وارد  بستر انتخابات مهم ریاست جمهوری شدند و در پوشش یک مطالبه مدنی برای براندازی اصل نظام و ولایت فقیه اتفاق افتاد.

گوهری به چگونگی به وجود آمدن حماسه ۹ دی اشاره کرد و تصریح کرد: مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی پس از هشت ماه  سعه صدر در مقابل فتنه گران در راستای دفاع از ولایت و بیعت مجدد با آرمان های امام و رهبری با حضور بصیرگونه خو د فتنه جدایی ملت از نظام  و ولایت فقیه را خاموش کردند و با تزریق خونی تازه به رگ های انقلاب چشم فتنه را کور و ریشه نفاق را  برچید.

وی با اشاره به پیامدهای این حماسه عظیم خاطر نشان کرد: ۹ دی دارای پیام های زیادی همچون دفاع جانانه مردم از ولایت و اصول انقلاب، پررنگ کردن خطوط قرمز نظام، گرفتن زهر چشم از دشمنان نظام و فتنه گران و  پیام امید و دلگرمی به دوستداران نظام و صاحبان اصلی آن، خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به همراه داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام اذعان داشت: نهم دی ماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر از فرازو نشیب انقلاب در نمایش قدرتمندانه و گسترده پشتوانه مردمی این نظام تلقی می گردد، حضوری که دشمنان نظام را تا سال ها پس زده و تمام توطئه ها و امید آنها در جدایی مردم از نظام را به یاس و نا امیدی تبدیل کرد.

وی در ادامه به نقش بسیج و سپاه در برابرفتنه ها پرداخت و اظهار داشت: حضور بسيج  به عنوان عناصر وفادار به نظام و انقلاب و پايبند به قانون اساسی؛ در کنترل تجمعات اعتراضی و اغتشاش ها ،مبارزه با اراذل و اوباش ومنافقين ، تأمين امنيت زندگی و كسب و كار مردم  درکنار آگاهي بخشي، روشنگری ، بصيرت افزايی و افشای دروغ پردازي های دشمن؛ نه تنها فتنه 88 بلكه فتنه 78 دشمن نيز با حضور بسيج مردمی و هدايت های حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب شد.

گوهری با واکاوی فتنه  ۸۸ اضافه کرد: این فتنه به جز ایجاد خسارت بسیار زیاد مالی به امکانات و تاسیسات شهری باعث شد حضور پرشور و بی سابقه مردم درانتخابات را که می توانست به عنوان بهترین سرمایه اجتماعی، پشتوانه ای قوی برای نظام درعرصه های مختلف بین المللی باشد را تحلیل و  به اعتبارکشورلطمه وارد کرد و باعث از بین بردن فرصت های بزرگ سرمایه گذاری خارجی و تجاری به دلیل آشوب و نا آرامی ها شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تربت جام با اشاره اهمیت بحث نفوذ و تاکیدهای اخیر مقام عظمای ولایت در این خصوص تاکید کرد: مردم در سالگرد 9دی و انتخابات پیش رو  با حضور در عرصه های مختلف از نتیجه نفوذ سالیان قبل که منجر به فتنه ۸۸ شد را به عنوان یک موضوع عبرت آموز از یاد نبرده و مهلت ظهور و  بروز به هیچ گروه و جریان خاصی را برای ایجاد دو دستگی در صف مقاوم وفشرده مردمی را ندهند و هر تحرک مشکوکی را با بصیرت در نطفه خفه کنند و رهنمودهای معظم له را به عنوان قافله سالار و ناخدای کشتی فصل الخطاب دانسته و بیش از پیش آگاهی و هوشیاری خود را حفظ کنند.

در پایان گوهری در پاسخ به این سوال که نفوذ جریانی چگونه شکل می گیرد افزود: نفوذ جریانی در بستر غفلت برخی مسئولین ایجاد و  درپی نا آگاهی و عدم هوشیاری مردم تکامل پیدا و به شکل تصاعدی به مردم و مسئولین تاثیرات دلخواه و متناسب با اهداف خود را ایجاد می کند؛ این نفوذ از نفوذ فردی شروع و با ارتباط گیری با نخبگان و تاثیردر دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز موجب ایجاد یک جریان مردمی در دل برخی عناصر غفلت زده می شود و سعی می کند خود را به عنوان یک گفتمان غالب در اجتماع مطرح نماید.
ارسال نظرات