صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
مدیریت حوزه‌ علمیه استان یزد نوشت: هنوز افکارعمومی جهان سکوت مرگبار سران مدعی حقوق بشر اروپایی و آمریکایی را در فاجعه قتل عام مسلمانان در منا را فراموش نکرده، که دوباره دلارهای نفتی آل سعود مهر سکوتی بر دهان جامعه جهانی زد و پرده از چهره این مدعیان دروغین برداشت.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۹۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از حوزه علمیه یزد، مدیریت حوزه علمیه یزد، با صدور بیانیه ای، اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، عالم مجاهد عربستانی توسط رژیم آل سعود را محکوم کرد.

در متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه یزد علیه اعدام شیخ نمر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ»

امام خمینی (ره):
بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما ازمرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می شود.

در حالی که هنوز از سوی عربستان پاسخ جامعی در خصوص بروز فاجعه منا به ایران ارائه نشده است خبر شهادت عالم فرزانه شیخ باقر النمر بدست وهابیون و رژیم آل سعود قلوب میلیون ها مسلمان آزاده و دوستدار اهلبیت عصمت و طهارت علیهم اسلام را در سرتاسر عالم، جریحه دار کرد .

شیخ نمر مبارزی بود که همواره در خطابه‌هایش بدون هیچ واهمه و ترسی رژیم سعودی را به اعمال سیاست‌های تبعیض‌آمیز طایفه‌ای سازمان‌یافته متهم می‌کرد، تا جایی که در این راه بازداشت شده و تحت شدیدترین شکنجه‌ها و آزارها و اذیت‌ها تا سرحد شهادت پیش رفت.

این عالم بزرگ توانست با مجاهدت خود، خون تازه‌ای را در رگ‌های شیعیان عربستان جاری سازد و این مهم، سبب خشمگین شدن آل سعود و در نهایت به شهادت رساندن ایشان شد.

اما تأسف از آن باب است که حکومت آل سعود به جای تمسک به عدالت و رفتار شایسته با شهروندان خود به اعمال خلاف مروت دست می زند، رفتارهای ظالمانه و دور از انسانیت رژیم آل سعود در عربستان به معنای تشدید لجاجت‌های سیاسی آل سعود علیه شیعیان عربستان و منطقه و به نوعی خودکشی سیاسی آل سعود محسوب می شود.

بی تردید شهادت شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی بپا خواهد کرد که جز با سرنگونی این مهره ی حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت. راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.

اما نکته قابل تامل، سکوت عجیب سران مدعی حقوق بشر اروپایی و آمریکاست که هنوز افکارعمومی جهان سکوت مرگبار آن ها را در فاجعه قتل عام مسلمانان در منا فراموش نکرده، که دوباره دلارهای نفتی آل سعود مهر سکوتی بر دهان جامعه جهانی زد و پرده از چهره این مدعیان دروغین برداشت.

مدیریت حوزه علمیه یزد، ضمن محکوم نمودن این اعدام ظالمانه، از همه مسلمانان، به ویژه علمای جهان اسلام می خواهد نسبت به این اقدام شنیع و خطرناک ساکت نمانند و اعتراض خود را نسبت به عملکرد جنایتکارانه آل سعود به گوش جهانیان برسانند.

ارسال نظرات