صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
در نامه ارسالی به مدیران دانشگاه‌های قزوین اعلام شد:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در نامه ارسالی به مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان قزوین اخطار داده شده که در صورت برپایی اردوها و برنامه‌های فرهنگی، اصول و مبانی ارزشی جامعه و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی رعایت شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۸۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

اسماعیل صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت در خصوص ویژگی‌های برگزاری اردوهای دانشجویی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از برپایی اردوهای مختلط دانشجویی نکات لازم، طی نامه‌ای به مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی در استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: در نامه ارسالی به مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان قزوین اخطار داده شده که در صورت برپایی اردوها و برنامه‌های فرهنگی، اصول و مبانی ارزشی جامعه و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: آگاهی برای به دست آوردن و کسب کمال بوده و بنابراین انسان در صورت بهره‌مندی از تعلیم مناسب، همواره از زشتی‌ها دوری می‌کند؛ این امور در عرصه‌ای فرهنگی و تربیتی به صورت گسترده نمود دارد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: بدون شک دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی باید مکانی برای ترویج علم و آگاهی باشد و دانشجویان این مراکز باید به سوی اعمال و اقدامات شایسته هدایت شوند.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین ویژگی‌های یک دانشگاه مطلوب اضافه کرد: مراکز آموزش عالی محل تعلیم و توسعه دانش بوده و باید با هر عاملی که در رسیدن به این مهم، ایجاد خلل می‌کند، مقابله کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: اقدامات فرهنگی باید در راستای قانون و ارزش‌های اسلامی که مورد توجه جامعه قرار دارد، صورت گیرد و همچنین کارهای فرهنگی باید انسان‌های با ایمان، متعهد، پایبند به انقلاب و با دید روشن دینی و سیاسی پرورش دهد.

صادقی نیارکی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درباره اردوهای مختلط در محیط‌های دانشگاهی مطرح کرد: در نامه ارسالی به مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین اخطارهای لازم درباره برپایی برنامه‌های فرهنگی داده شده است.

وی تشریح کرد: برپایی برنامه‌های فرهنگی باید در راستای معیارهای دینی، شرعی و قانونی انجام شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مسئولان و افرادی که مسبب زیر پا گذاشتن این امور بوده‌اند برخورد جدی و قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: دانشگاه باید محل کسب و انتشار علم باشد و علاوه بر این، دانشجویان نیز باید دیدگاه روشنی نسبت به مسائل داشته باشند و در راستای تحقق این مهم نباید به برخی افراد اجازه داد تا دانشگاه را با کارهای نادرست و اشتباه که در مغایرت با فرهنگ ایرانی اسلامی است، از مسیر خود منحرف کنند.

صادقی نیارکی یادآور شد: دانشجویان باید برای کسب آگاهی و ارتقای فهم و دانش خود تلاش کنند چراکه آینده این کشور در دستان آنها است.

 

ارسال نظرات