صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۰۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی مراسمی از زحمات محمد رضا سلیمانی، مسئول سابق بسیج هنرمندان استان تجلیل و مجتبی بیگی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

این مراسم با حضور معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،‌ مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مسئول حوزه هنری استان و جمعی از مسئولین و هنرمندان استان چهار محال و بختیاری در محل سالن اجتماعات اداره ا شاد اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار شد .

سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، در این مراسم طی سخنانی با تسلیت شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت الله نمر باقر النمر خاطرنشان کرد: خون به ناحق ریخته این عالم شیعه و یارانش سرآغازی برای سقوط رژیم سفاک آل سعود خواهد بود .

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو در سال جاری و باز خوانی بخشی از حوادث تلخ بعد از انتخابات سال 88، گفت: دشمن برای ایجاد فتنه و اختلاف در صفوف مردم، روی انتخابات ایران حساب ویژه ای باز کرده است .

سعیدی، بصیرت را از ضروریات هنرمندان بسیجی برای رویارویی با فتنه های احتمالی عنوان کرد و گفت: شناخت حق از باطل و دفاع از حق می بایست در آثار هنرمندان بسیجی تجلی نماید .

در ادامه این مراسم، محمد رضا سلیمانی، طی گزارشی از اقدامات دوران مسئولیت خود در سازمان بسیج هنرمندان، از سازماندهی هنرمندان بسیجی در قالب 85 حلقه تربیتی صالحین خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه شباب در سطح سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه ، پوشش حداکثری جمعیت هدف در بسیج، برگزاری کارگاههای تخصصی مهارتی و آموزشی در رشته های مختلف هنری در قالب انجمنها، احصاء معروفات ترک شده و منکرات رایج در جامعه هنری استان و تهیه طرح ترویج معروف و مقابله و کاهش منکر از مهمترین اقدامات بسیج هنرمندان در طول 5 سال گذشته است.

وی، با تقدیر از همکاری مسئولین و هنرمندان استان در تحقق اهداف بسیج سازمان هنرمندان، برگزاری جشنواره های مختلف هنری و ادبی را از دیگر اقدامات دوران مسئولیت خود برشمرد.

در ادامه این مراسم، "جواد کارگران دهکردی"، رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان چهار محال و بختیاری طی سخنانی مسئولیت را امانتی در نزد مدیران و صاحبان آن دانست و گفت: می بایست همه ما تلاش کنیم که در مسئولیت واگذار شده خود، همه وظایفمان را به نحو احسن انجام دهیم .

وی با تشکر و قدردانی از زحمات آقای سلیمانی در طول تصدی بسیج هنرمندان استان از تعامل بسیج هنرمندان با دستگاههای فرهنگی و هنرمندان استان ابراز رضایت کرد.

در ادامه با اهداء لوح از زحمات محمد رضا سلیمانی مسئول سابق بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری تجلیل و مجتبی بیگی به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد .

ارسال نظرات