صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 11 May 2023
اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۴۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده در دیدار با امام جمعه قیدار گفت: اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.

مهدی شهیدی افزود: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود و به گفته امام راحل این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم، چاره ای جز بیان مراد حضرت امام (ره) از بسیج و بسیجی نداریم.

مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده ادامه داد: در اندیشه امام خمینی(ره)بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد و در این نگرش بسیج دیگر صرفاً سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد ، بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام چنان هماهنگی و پیوند دارد که انفصال آن از جامعه اسلامی متصور نیست.

وی اضافه کرد: اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به واسطه نقشی است که می‌تواند در جامعه ایفا نماید و از بسیج دانشجویی انتظار است در حفظ و دفاع از انقلاب بیشتر از سایر تشکل‌ها و اقشار نقش آفرین باشد.

شهیدی به اعدام شیخ نمر نیز اشاره کرد و گفت: اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.

همچنین امام جمعه قیدار گفت: بسیج در صورتی می تواند نهادی جامع و شامل جهات متعدد و پایدار شناخته شود که نیازهای دایمی و باورها و ارزش های فرهنگی پدید آورنده آن به روشنی تعریف شوند و این نیازها ممکن است اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و یا نظامی باشند.

حجت الاسلام طالبی افزود: به فرموده امام(ره) « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن ، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی با نگاه علم محوری که دارد نسبت به جامعه و نیاز آن حساس است و برای برطرف کردن این نیاز حضور خواهد داشت.

امام جمعه قیدار افزود: دانشجوی بسیجی با نگاه آرمانی، خود را از جامعه جدا ندانسته و با توجه به ترسیم این نگاه از طرف مقام معظم رهبری، در اردوهای جهادی، به محرومیت زدایی می پردازند و دانشجویان بسیجی از موفق ترین دانشجویان دانشگاه ها هستند و این موفقیت را مدیون بسیج هستند

ارسال نظرات