صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج: رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مدیران مسئول کانون های جدیدالتاسیس مساجد این شهرستان بر ضرورت مخاطب شناسی و جمعیت شناسی در مساجد برای برنامه ریزی هرچه بهتر برای مخاطبان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کمال الدین نیک رفتار خیابانی با اشاره به اینکه نباید در برابر رسانه های جدید موضع گرفت، ابراز داشت: رسانه های جدید یک فرصت برای برقراری ارتباط با مخاطب و جذب نسل جوان به مراکز فرهنگی از جمله مساجد هستند.

وی با بیان اینکه بدون ارتباط نمی توان زندگی کرد، اظهار داشت: ارتباطات فرایندی است که دائم در حال حرکت و تغییر است و هر فردی نحوه ارتباط خاص به خود را دارد.

این کارشناس رسانه ادامه داد: مهم ترین هدف از ایجاد ارتباط، کسب و تبادل اطلاعات بوده و نخستین نیاز انسانی پس از تغذیه، ارتباط اجتماعی با دیگران است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به مخاطب شناسی تاکید کرد و گفت: نشناختن مخاطب، موجب عدم انتقال پیام و فکر به مخاطبان می شود.

رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی افزود: مساجد باید در زمینه جمعیت شناسی، مهارت های لازم را کسب و با دسته بندی مخاطبان، نیازهای آن ها را شناسایی و طبق آن برنامه ریزی کنند.

این کارشناس رسانه با اشاره به اینکه مسجد تنها جای نماز خواندن نیست، عنوان کرد: بسیاری از فعالیت ها از جمله عقد ازدواج و مراسم مختلف امروز در کلیسا برگزار می شود، مساجد نیز یک فرصت و ظرفیتی است تا آموزش های مختلف به مردم ارائه شود.

ارسال نظرات