صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
حجت الاسلام والمسلمین نکونام از مقرهای رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) در مرزهای جنوب غرب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۳۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان، انسان تربیت‌یافته در مکتب اسلام را در برابر شیاطین و دشمنان مقاوم و استوار دانست و تصریح‌کرد: اگر انسان مسلمان در انجام واجبات و ترک محرمات جدی باشد و پیامبر اکرم(صلى الله عليه وآله وسلم) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) را الگوی زندگی و کار خود قرار بدهد و بتواند در جهت تربیت دینی قرار بگیرد و دیگران را نیز در این مسیر قرار بدهد به‌طورقطع هیچ جنگی و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل او ایستادگی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری, ایمان و تهذیب‌نفس را کلیدی‌ترین ابزار برای مبارزه با جنگ نرم دشمن خواند و گفت: اگر نور ایمان، تهذیب نفس، معرفت، سازندگی و خودسازی درونی در وجود انسان نهادینه شود قطعاً جنگ نرم دشمن بی‌اثر خواهد شد.

امام‌جمعه شهرکرد تأکید کرد: حضور پاسداران، بسیجیان و سربازان سرافراز در مناطق عملیاتی به‌منظور مرزبانی، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی یکی از بهترین و ارزشمندترین کارها در نزد خدای متعال است؛ زیرا کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند علاوه بر این که از نظام اسلامی پاسداری می کنند، جهاد و تربیت دینی که در وجودشان نهادینه‌شده است را عملاً به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، خطاب به رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) گفت: شما در این مناطق حضور یافته‌اید تا در مقابل کفر، شرک، نفاق، ستم و طواغیت ایستادگی کنید و مقاومت، جهادگری و ایثارگری به معنای واقعی کلمه خودتان را نشان بدهید.

امام‌جمعه شهرکرد، مرزبانی را یکی از زیباترین عبادت‌ها در دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: یک مرزبان از مرزهای اسلام و انقلاب نشأت‌گرفته از اسلام ناب حراست و حفاظت می‌کند و قطعاً اجر و پاداش مرزبانی نزد خدای متعال هزاران برابر از آن‌کسی است که شب تا صبح شب‌زنده‌داری می‌کند و نماز شب می‌خواند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، بر توأم‌کردن این مرزبانی با معارف اسلامی و معنویات تأکید کرد و گفت: اگر این مرزبانی خودتان را با معنویت، خودسازی و اصلاح درون، راز و نیاز باخدای متعال، شب‌زنده‌داری، عبادت و صفا و صمیمیت همراه کنید، قطعاً ارزش و ثوابی چند برابر برای شما خواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) را در همه عرصه نقش‌آفرین دانست و گفت: تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم(علیه السلام) چه آن زمانی که در شمال غرب کشور مستقر بود و مسئولیت حراست از مرزها را بر عهده داشت و چه اکنون که در جنوب کشور در حال انجام مأموریت هستند با روحیه سرشار از ایمان و عشق به اسلام و انقلاب اسلامی، نقش‌آفرین و تأثیرگذار بوده و هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام, روحیه سرشار از نشاط و شادابی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) در این منطقه را قابل توجه و بسیار لذت‌بخش خواند و تصریح کرد: باید به مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری به خاطر داشتن چنین جوانان مؤمن، متدین، متعهد و همیشه در صحنه تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری, مرزبانان و مرزداران را حافظ امنیت و آرامش کشور دانست و تصریح‌کرد: هر چه آبادانی، خدمت، ارتقاء فکر، فرهنگ، ایمان، اعتقادات در کشور صورت می‌گیرد و مردم بیشتر به سمت کمال و سعادت حرکت می کنند قطعا شما مرزبانان در آن سهیم هستید.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری،به کارنامه درخشان رزمندگان استان در صحنه های مختلف هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در منطقه شمال غرب اشاره کرد و گفت: اکنون نیز در حفاظت از مرزهای جنوب غرب، با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت الله سلیمانی، موفق خواهید شد.

در این سفر سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) و حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد را همراهی کردند.

حضور در مشهدالشهدای شلمچه، اروند کنار و یادمان شهدای والفجر هشت و بازدید از مقرهای رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) در مناطق مرزی جنوب کشور از برنامه‌های سفر دو روزه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد به استان خوزستان بود.

ارسال نظرات