صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش ، بسیج را گسترده ترین، فعال ترین و موثرترین شبکه اجتماعی کشور دانست و گفت : این نهاد مردمی باید در صحنه مبارزه با مواد مخدر وارد شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۶۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محمد حسن جهان امروز سه شنبه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کیش، نقش بسیج را در برنامه های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه اعتیاد مهم و ضروری دانست.

وی به جایگاه این نهاد مقدس در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه به ویژه اعتیاد اشاره کرد و گفت : احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو ، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را در طول سالیان سال به ظهور رسانده اند.

جهان نقش بسیج در اقدامات فرهنگی پیشگیری از اعتیاد را موثر خواند و گفت : بسیج یکی از بازوان توانمند شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است .

وی با یادآوری رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: خون های پاک شهیدان بزرگوار بسیجی بود که اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورد و برای همیشه نظام اسلامی ایران را در دنیا ماندگار کرد.

سرهنگ جهان استفاده از ظرفیت های مردمی را برای مبارزه با این موضوع موثر دانست و افزود: پشتوانه مردمی در این زمینه می تواند به راه حل های عملی برای مبارزه با این پدیده کمک کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش تصریح کرد: مبارزه با این پدیده نیازمند عزم ملی بوده و باید مردم و نیروهای بسیجی در این زمینه دخیل باشند تا اقدامات لازم و موثرتری برای مقابله با این معضل اجتماعی صورت گیرد.

وی با یادآوری موضوع ریشه کن کردن فلج اطفال به همت نیروهای بسیج گفت: در امر پیشگیری از اعتیاد نیز می توانیم با همت همه بسیجیان این معضل را همانند فلج اطفال ریشه کن کنیم.

سرهنگ محمد حسن جهان در ادامه به تاکید وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر مبنی بر استفاده از ظرفیت بسیج در امر مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیج گسترده ترین، فعال ترین و موثرترین شبکه اجتماعی کشور است، باید بسیج وارد صحنه مبارزه با مواد مخدر شود.

وی تاکید کرد: اگر مردم و بسیج را وارد صحنه مبارزه با مواد مخدر نکنیم به یقین با روش های اداری و رسمی قادر نخواهیم بود مسئله را حل کنیم، هرچند که کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جزیره کیش اضافه کرد: بسیج با استفاده از نیروهای مردمی که در پایگاه ها دارد می تواند تمام اقشار جامعه و گروه های هدف را با آگا ه سازی و اطلاع رسانی از آسیب های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر مصون دارد.

جهان در مورد مصرف موادمخدر در سطح جزیره و در بین خانواده تذکر داد و گفت: ما باید ' نه گفتن ' را به فرزندان آموزش دهیم و آن را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم و در این مسیر باید بسیجیان پیشگام باشند .

این جلسه با حضور سرهنگ حسن صنعت کاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش ، حجت الاسلام میثم فراشی نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کیش برگزار شد.

ارسال نظرات