صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: مردم و مسئولان به ویژه مسئولان سیاسی باید هوشیار بوده و راه نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را مسدود کنند چرا که نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۱۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبیک، حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر اظهار کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دست‌اندرکاران انتخابات بسیار مهم و ارزنده بود چراکه فرمایشات ایشان در ابعاد انتخابات و اجرای برجام، روشنگرانه و به نوعی اتمام حجت بود.

وی افزود: ماندگاری انقلاب اسلامی در احساس مسئولیت مردم و حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی است که می‌طلبد آحاد جامعه ماندگاری انقلاب و نعمت بزرگ امنیت را با حضور در انتخابات تأمین کنند.

خطیب موقت جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم علاوه بر مشارکت گسترده در انتخابات باید از رأی دادن به افراد اصلح و شایسته مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری غفلت نورزند چراکه حضور افراد اصلح و وفادار به نظام در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، سبب ماندگاری انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به توطئه نفوذ دشمن در ابعاد اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی بیان کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن از اهمیت بیشتری برخوردار است و می‌طلبد مردم و مسئولان به ویژه مسئولان سیاسی هوشیار بوده و راه نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را مسدود کنند.

امام جمعه موقت شهر آبیک خاطرنشان کرد: گرچه مقام معظم رهبری از اجرای برجام ابراز خرسندی کرده‌اند ولی طبق فرمایشات ایشان، تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

رمضانی تصریح کرد: رفع تحریم‌ها به تنهایی در گشایش اقتصادی و معیشتی مردم کافی نیست بلکه مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که تأثیر اجرای برجام را مردم در سفره‌های خود احساس و لمس کنند.

وی گفت: اگر هیئت دیپلماسی کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند، مشکلی رخ نمی‌دهد که لازم است مسئولان مذاکره کننده از خدعه‌ها، فریب‌ها و نیرنگ‌های دشمن غافل نباشند چراکه اگر سستی کنند برای کشور و صنعت هسته‌ای مشکلاتی ایجاد می‌شود.

خطیب موقت جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم و مسئولان باید در برابر دشمنان با قدرت ایستادگی کنند چراکه اگر احساس ضعف و عقب‌‌نشینی داشته باشند، دشمن چند گام جلوتر گذاشته و طمعش علیه کشور و نظام بیشتر می‌شود.

رمضانی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: حق‌الناس این است که متصدیان، ناظران و مجریان انتخابات حضور افراد صالح و شایسته برای نامزدی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی فراهم کرده و از تأیید افرادی که صلاحیت و شایستگی ندارند، اغماض کنند.

وی افزود: از آحاد جامعه درخواست می‌شود در جشن‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوه داشته باشند و با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر با سرافرازی از امتحان و میدان انتخابات با پیروزی خارج شوند.

امام جمعه موقت شهر آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها به نشانه‌های اهل تقوا از دیدگاه امام علی (ع) اشاره و اظهار کرد: از نظر این امام همام، برای اهل تقوا نشانه‌هایی است که به وسیله آن شناخته می‌شوند که می‌توان به صداقت در گفتار، امانت‌داری، وفا به عهد، صله‌ارحام، ترحم به ضعیفان، بذل معروف و خوش‌اخلاقی اشاره کرد.

رمضانی افزود: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران در حال مبارزه و جنگ با دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و در حال حاضر جنگ نرم و فرهنگی است و لحظه‌ای خم به ابرو نیاورده و چون توکلشان بر خداست، خسته نشده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حرکت در پشت‌سر مقام معظم رهبری در راستای حفظ آرمان‌های نظام و گسترش انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کند.

خطیب موقت جمعه شهر آبیک بیان کرد: ملت ایران از تحریم‌های اقتصادی دشمن و تهدیدهای نظامی روی میز دشمن هیچ گاه به خود واهمه راه نمی‌دهد و هراسی از توطئه‌ها و تحریم‌های مختلف دشمن ندارد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات