صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
سپاه نور با اشاره به پروژه نفوذ و تاکید مقام معظم رهبری بر مراقبت در این حوزه، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی می‌تواند سد محکمی در برابر نفوذ شود به همین منظور همه پایگاه‌ها و حوزه‌ها موظف به اجرای دستکم یک برنامه بصیرتی شدند.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه نور، از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، تربیتی و بصیرتی در این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی در نشست خبری در تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر سپاه ناحیه نور، اظهار کرد: یکی از اساسیترین کار سپاه ورود جدی به مباحث فرهنگی با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در ایام و مناسبت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود گسترش جهانی هنوز برای برخی‌ها شناخته‌است و باید در هر زمان انقلاب و دستاوردهای آن به همگان معرفی شود، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین چرایی انقلاب، دستاوردها و هزینه‌هایی که برای تداوم آن است.

فرمانده سپاه ناحیه نور بیان کرد: نسل جوان جامعه ما شناخت چندانی از اتفاقات انقلاب ندارد و وظیفه همه متولیان فرهنگی و تاریخی و نیز محققان و پژوهشگران این است که انقلاب اسلامی و پیام آن را به نسل جوان و آینده منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به پروژه نفوذ و تاکید مقام معظم رهبری بر مراقبت در این حوزه، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی می‌تواند سد محکمی در برابر نفوذ شود به همین منظور همه پایگاه‌ها و حوزه‌ها موظف به اجرای دستکم یک برنامه بصیرتی شدند.

محمودی در ادامه با تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر سپاه ناحیه نور، با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت در ناحیه و حوزه‌های مقاومت تابعه، صدور احکام مسئولیتی، فضاسازی و ... اظهار کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع گفتمان انقلاب و مقابله با تحریف خط امام خمینی (ره)، نصب بنر نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا، نشست نهضت روشنگری، ایجاد ایستگاه امر به معروف، آموزش مهارتی هسته‌های فرهنگی و همایش دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های این ستاد است.

وی دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای انقلاب، غبارروبی گلزارهای شهدا، نشست سرگروه‌های حلقه صالحین، میقات صالحین در نماز جمعه، نشست منتظران موعود، نشست سبک زندگی اسلامی، نشست راویان فرهنگی راهیان نور، مسابقات ورزشی، کوهپیمایی و راهپیمایی از دیگر عناوین برنامه‌های ستاد دهه فجر ناحیه نور اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نور از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این ایام را همایش تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، نشست روشنگری با موضوع فتنه و آسیب‌های آن و ده‌ها برنامه فرهنگی بصیرتی مناسب با این ایام ذکر کرد.

ارسال نظرات