صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
امام جمعه شهرستان آزادشهر گفت: مردم با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان‌های شهیدان در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر، نمازجمعه آزادشهرامروزباحضوراقشارمختلف مردم درمصلی خاتم الانبیاء این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پورخطیردر خطبه‌های نماز جمعه امروزشهرستان آزادشهر اظهار کرد: کلید راهبردی و پیشرفت و روند رو به رشد کشور و نیز بهبود وضعیت معیشتی مردم در ابعاد مختلف در اتکا به منابع غنی و نیروهای توانمند درون‌زان بدون وابستگی به کشورهای غربی را باید جست‌وجو کرد.

امام جمعه آزادشهر گفت: تمرکز بر منابع و نیروهای درون‌زا و فراهم کردن شرایط و بسترهای لازم در جهت ایجاد و تقویت خودباوری و اعتماد عمومی به دستاوردهای دانشمندان، متخصصین و نخبگان ایرانی و استفاده واقعی و عملی از ظرفیت‌های فکری و علمی و نتایج کار آنها در جهت تحقق کامل اقتصاد مقاومتی و سرعت بخشیدن به پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، سیاسی و دیگر عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: حمایت اصولی و کامل از صنایع داخلی و ایجاد شرایط و زیرساخت‌های لازم و جلوگیری از واردات بی‌رویه، تمرکز بر رونق کشاورزی به عنوان یک محصول راهبردی و ضروری‌ترین نیاز اولیه جامعه است.

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران با روحیه انقلابی و دیپلماسی تهاجمی به دست آمده نه با دیپلماسی انفعالی و لبخند و هویت ملی و خودباوری ایرانی اسلامی، همچنین بازگشت به ارزش‌های دینی، شادابی انقلاب، اقتدار و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه حساس خاورمیانه از دستاوردهای انقلاب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه آزادشهر گفت: مهمترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با همه انقلاب‌های جهان معاصر این است که انقلاب بر اساس دین و مذهب شکل گرفت و به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد و در قالب نظام جمهوری اسلامی غریب به 4 دهه به حیات نورانی خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: انتخابات و فرایند آن و حضور حداکثری مردم از مهمترین نشانه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است، همچنین مسئولان نظام باید به الزامات خاص انتخابات که رهبر معظم انقلاب بارها روی آن تأکید فرمودند توجه مضاعفی داشته باشند.

به گفته وی، ملت بزرگ و با بصیرت ایران در طول 37 سال عمر انقلاب پشتیبان محکم و وفادار به نظام و انقلاب بوده‌اند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

خطیب جمعه آزادشهر همچنین با قدردانی از مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان بخصوص مردم ولایتمدارآزادشهربه خاطر حضور پرشور و حماسی در یوم‌الله 22 بهمن، افزود: مردم با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان‌های شهیدان در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات