صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام حاجی صادقی گفـت: دشمن در تلاش است تا با هدف گرفتن جان انقلاب، مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گیلان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی در همایش بصیرتی ویژه ائمه جمعه، جماعات، اساتید و نخبگان طلاب و روحانیون استان گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نخستین سنگرنشین دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگو و اسوه همه آحاد است تصریح کرد: حضرت زهرا (س) حجت الله اکبر است و اوست که خط و مسیر شهادت را به ما آموخت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت مبین و مفسر دین هستند گفت: حفظ و دفاع از دین در برابر تهاجم دشمن از رسالت های روحانیت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال واقعیت سازی است و روحانیت باید مراقب این ترفند دشمن باشند افزود: هنر روحانیون این است که همه موقعیت‌ها را سکوی آرمان‌ها قرار دادند.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن خطرناک است چراکه آن‌ها به دنبال این هستند که بجای دست و پای انقلاب جان آن را بگیرند، افزود: در این راستا دشمن هفت رگ هاب حیاتی انقلاب را مورد هدف قرار داده است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفـت: دشمن در تلاش است تا با هدف گرفتن جان انقلاب، مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اصول و ارکان انقلاب اسلامی که به جهانی شدن این نظام کمک کرده است، خاطرنشان کرد: اولین رکن، تکیه بر ماهیت دینی و هویت اسلامی این نظام است به طوری که انگیره دینی موتور محرکه اسلام به شمار می رود و هرگز این هویت و ارزش دینی را با تفکرات سکولاریسم معاوضه نمی کنیم.

وی با بیان اینکه اصل دوم، اصل تولی و تکیه بر ولایت و رهبری شایسته جامعه است، افزود: همه دنیا می دانند که در این کشور سیاستگذار اصلی نائب امام زمان(عج) است لذا می خواهند بین گفتمان امام(ره) و ملت تقابل ایجاد کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح اینکه اصل سوم، اصل اقتدار نظام است که  نشات یافته از حضور مردم است گفت: اقتدار ملت به عنوان سوخت این نظام است.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و حضور حداکثری مردم در این انتخابات گفت: مردم با انتخاب فرد اصلاح سرنوشت کشور را تضمین خواهند کرد.

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این دوره از انتخابات یادآور شد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح مجلس را بسازیم که کنترل کننده و نظارت کننده دولت باشد.

 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اظهارات سخیف آمریکایی ها که اعلام کردند ریشه ملت ایران را باید خشکاند، افزود: ریشه این ملت نه تنها خشک نشده بلکه امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده که دندان طمع تمام مستکبران را از بن و ریشه در آورده است.

حجت الاسلام حاج صادقی پیوستگی امت با رهبر و ولی را مهمترین عامل در شکست ناپذیری کشور طی سال های پس از انقلاب دانست و گفت: پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده و نشان داده امتی که با ولایت فقیه متصل باشد شکست ناپذیر است.

ارسال نظرات