صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
امام جمعه سی سخت ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نظارتی ،امنیتی ،انتظامی و بسیج در بستر سازی برای حضور پر شور مردم پای صندوقهای رای به مسئله توزیع پولهای کثیف و حرام توسط یکی از مسئولان شهرستان دنا در شب انتخابات در بخش پاتاوه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۱۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
حجت الاسلام ناصرمصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر سی سخت ضمن توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی در تفسیر آیه 2 سوره طلاق با بیان روایتی از رسول خدا خروج از شبهات دنیا و رهایی از سختی مرگ را از آثار تقوا دانست و به موضوع سبک زندگی اسلامی و نقش معاد در سبک زندگی اسلامی پرداخت.

مصباح نژاد بیان کرد: رسیدگی  به مستمندان و فقرا و تامین نیازهای آنان بویژه در شرایط فعلی کشور که مردم به لحاظ  اقتصادی و معشتی در شرایط سختی هستند را یکی از عوامل تسهیل کننده سختی ها و تلخی های مرگ دانست و افزود: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و عدم تمکن مالی طبقه مستضعف جامعه رسیدگی و کمک به این قشر مورد تاکید آموزه های دینی و تعالیم اسلامی است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر سی سخت رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم نجف آباد را راهگشا و روشنگر راه انتخابات دانست و مردم را به تامل و توجه به انتخاب هوشمندانه و با بصیرت دعوت کرد و بیان کرد: این انتخابات با انتخابات های گذشته تفاوت فاحشی دارد چراکه دشمن راهبرد نفوذ از دریچه انتخابات را در پیش گرفته و قصد دارد بوسیله پروژه نفوذ در مراکز تصمیم گیری مانند مجلس، انقلاب اسلامی را دچار استحاله نماید.

امام جمعه سی سخت تاکید کرد:این موضوع بصیرت و هوشمندی و دقت بالای مردم در انتخاب نامزد اصلح را برای شکل گیری مجلسی انقلابی ،شجاع ،بصیر و استکبار ستیز و درد آشنای ملت را میطلبد.

مصباح نژاد ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نظارتی ،امنیتی ،انتظامی و بسیج در بستر سازی برای حضور پر شور مردم پای صندوقهای رای به مسئله تقسیم پولهای کثیف و حرام توسط یکی از مسئولان شهرستان دنا در شب انتخابات در بخش پاتاوه اشاره کرد و افزود:طبق ماده 66 قانون انتخابات خرید و فروش رای جرم است و بنا به فتوای مقام معظم رهبری خلاف قانون و خلاف شرع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا ضمن شرم آور خواندن این اقدام ؛تقسیم پول برای جذب آرا را اهانت به فهم و شعور مردم و شخصیت و کرامت انسانی آنان دانست و اظهار کرد:این گونه اقدامات عزت مردم را لگدمال می کند.

امام جمعه سی سخت از مسئولان امنیتی و نظارتی خواست برای همیشه سرچشمه پولهای کثیف و باد آورده را در جهت خرید و فروش رای بخشکانند.

مصباح نژاد ضمن محکومیت شدید این اقدامات شنیع یاداور شد: این اقدام از طرف هر کسی صورت گرفته باشد قبیح است و مردم انتظار ندارند قانون گذار خود قانون شکنی کند.

وی تاکید کرد:مسئولی که اقدام به این رفتار زشت نموده اند حق ندارد به عنوان مسئول اداره و یا سازمان مربوطه از روز شنبه تکیه به صندلی مسئولیت بدهد و خواهان رسیدگی و برخود جدی با این عوامل سازماندهی شده هستیم.

منبع:به نقل از سفیر دنا

ارسال نظرات