صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه 26 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات در استان گلستان بکارگیری شد، گفت: یک هزار نفر نیروی آماده باش برای مسائل امنیتی و امداد در روز انتخابات در نظر گرفته بودیم.
کد خبر: ۸۶۴۴۳۱۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمود ربیعی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گلستان اشاره کرد و گفت: کمیته مختلفی در ستاد انتخابات شکل گرفت و یک بخشی از کارها به عنوان مسائل پشتیبانی و مالی در نظر گرفته شد که کار حمایت انتخابات را دنبال می‎کرد.

وی با بیان اینکه مشکل چندانی در بحث انتخابات نداشتیم، گفت: 15 جلسه در بحث پشتیبانی انتخابات صورت گرفت و این کمیته در چهار کارگروه مالی و ذیل حسابی، پذیرایی، خودرویی و نقلی و تجهیزات و تاسیسات برای برگزاری انتخابات شکل گرفت.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در قانون انتخابات ماده‎ای به نام ماده 11 داریم و چون انتخابات یک امر ملی است تمام نهادهای وابسته به انتخابات می‎بایست =کمک کنند و بخشی از خدمات مورد نیاز ستاد را انجام دهند.

ربعیی با بیان اینکه یک هزار و 33 صندوق داشتیم، افزود: 14 یا 15 مامور به عنوان اعزای صندق فعال بودند و بیش از 26 هزار نفر نیرو در پای صندوق‎ها حضور داشتند.

وی ابراز داشت: در سال 1392 ستاد انتخابات 216 خودرو تامین کند و چیز حدودی 160 صندق بیشتر داشتیم تعداد وسایل خودرویی کم بود و امسال در خصوص وسیله نقلیه یک کار ابتکاری انجام شد و 268 دستگاه از ادارات تامین کردیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه بیشترین ماشین را در اختیار حوزه گرگان قرار دادیم، گفت: برای مناطق صعب العبور از وسایل نقلیه کمک دار استفاده کردیم.

ربعیی با بیان اینکه برای روز انتخابات یک یگان خوردویی آماده باشد در سطح استان داشتیم ، گفت: برای هر صندوق 230 هزار تومان برای هزینه پذیرایی در نظر گرفتیم و بعضی فرمانداری‎ها مواد خام در اختیار روستاها قرار دادند و پخت کردند و برخی دیگر به اعضای هر نفر مبلغی را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از باب پذیرایی و حمایتی نداشتیم، افزود: در 15 جلسه که داشتیم با تمام عواملی که می‎بایست با آنها هماهنگ باشیم جلسه برگزار کردیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان ابراز داشت: 26 هزار نفر از عوامل اجرایی را برای سه روز بیمه بی‎نام انجام دادیم.

ربعیی با بیان اینکه بیش از 750 میلیون تومان بابت هزینه انتخابات تا کنون پرداخت شده است، ابراز داشت: در استان گلستان یک هزار نفر نیروی آماده باش برای مسائل امنیتی و امداد داشتیم.

وی گفت: هر چند سال یکبار به دلیل تغییر افراد و به دلیل تغییر مدیران انتخابات نیاز به یک آموزش مجدد برای نیروهای انتخاباتی داشتیم و بر این اساس آموزش را در نظر گرفتیم.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه 667 نفر به عنوان نیروهای اجرایی ستاد انتخاباتی دوره آموزشی دیدند، افزود: 12 هزار و 250 نفر در سطح استان به عنوان نیروهای فرماندار برای برگزاری انتخابات آموزش دیدند.

ربیعی ابراز داشت: همه انتخابات برای ما حائز اهمیت بوده و است دلیل آن این استکه انتخابات یک امر ملی است و مردم می‎دانند نتیجه انتخابات مستقیم به زندگی آنها بستگی دارد.

وی یادآور شد: مردم می‎دانند با حضور حماسی در انتخابات منافع ملی درون و خارج از کشور تامین می‎شود و بر این اساس مشارکت مردم در انتخابات بالا است.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت ما است، گفت: رای مردم، انتخاب مردم و دخالت مردم در سرنوشت خود بر این اساس در بحث جمهوریت حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات