صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول گروه جهادی شهید علی نوری گفت: گروه های جهادی نمونه بارز اقدام و عمل بوده اند؛ هرچند از نظر میزان منابع مالی دچار مشکل هستند.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۵۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

سعید کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی امام خامنه ای(حفظه الله) اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی حرکت پیشرو در جهت اقتصاد درون زا و تکیه به پتانسیل داخلی است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیریت و اجرای جهادی دارد تا شاهد موفقیت در راهبردهای اقتصادمقاومتی از سوی مدیران اجرایی و آحاد مردم باشد.

مسئول گروه جهادی شهید علی نوری از حوزه مقاومت سیدالشهدای شهر آیسک بیان کرد: گروه های جهادی نمونه بارز در بحث اقدام و عمل بوده اند؛ هرچند از نظر میزان منابع مالی دچار مشکل هستند.

کارگر عنوان کرد: جهادگران اردوهای جهادی از ظرفیت های موجود و حداقل های پیش رو فعالیت استفاده در بحث درآمد زایی و اصلاح شیوه های کهنه در سطح کشور به خصوص در مناطق محروم را دنبال می کنند که نیاز به تقویت و پیشتیبانی دارد.

مسئول گروه جهادی شهید علی نوری گفت: اگر نهادهای مربوط و دستگاه های دولتی با کمک رسانه ها بتوانند به یک انسجام و هدف مشترک در این زمینه برسند می توان در سال جدید شاهد گام های موثری در بحث اقتصاد مقاومتی از طرف گروه های جهادی بود که از طرفی همت جهادگران هم مورد توجه و مورد انتظار خواهد بود.


علی علمداری جهادگر اردوهای جهادی آیسک نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: در طی چند سال اخیر خداوند توفیق خدمت داده است که به عنوان عضو کوچکی از جهادگران در اردوهای جهادی شرکت کنم.

وی افزود : روستاهایی که کاملا محروم حوزه شهرستان سرایان از شهر آیسک از جمله روستاهای زنگویی ، نوبهار، نوده و چاه قیاس مصعبی می باشد.

این جوان بسیجی عضو اردوهای جهادی به نقش اردوهای جهادی اشاره و عنوان کرد: اردوهای جهادی فضای پر انرژی و نشاط آور و در عین حال گرم و صمیمی گروه های جهادی شخص بنده را به شدت تحت تاثیر قرار داده و همیشه حضور در جمع این گروههای جهادی را از اولویت های کار خود قرار داده ام.

وی ادامه داد: این مساله باعث شده تا کار در جمع دیگر دوستان و همکاری و همدلی در پیشبرد راهداری گروه ها را بهتر و قوی از قبل فرا گرفته و به آن رغبت شود.

علمدار به نقش اردوهای جهادی در توسعه مناطق محروم و روستاها اشاره کرد و افزود: مسلما اردوهای جهادی از زمان تشکیل و فعالیت خود در روستاها توانسته است به لحاظ ساختاری مثلا ساخت یا بازسازی مساجد مدارس و دیگر اماکن کاربردی روستا و چه به لحاظ گسترش دید معنوی و بالا بردن سطح فکری و فرهنگی در روستاها عملکرد موثری داشته و به توسعه و پیشرفت روستاها کمک شایانی کنند.

وی با بیان اینکه مردم روستا در توسعه و آبادانی مناطق روستایی اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک اولین افرادی که از توسعه روستا سود می برند خود مردم روستا هستنند و فعالیت آنها در زمینه ارتقا جایگاه روستا از یک منطقه مسکونی کاملا محروم به یک منطقه بهتر به آنها کمک های فراوانی می کند از جمله توسعه سطح آموزشی و فرهنگی روستا می باشند.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات