صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
معاون طرح و برنامه سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: برگزاری کنگره‌ها برکات زیادی دارد و تجلی وفاق و همدلی همه جانبه مسئولین برای بزرگداشت شهدا یکی از آن موارد است.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۸۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

محمد حسن برفامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه همایش مسئولین مراکز حفظ آثار کشور در سال دو بار برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین همایش در نیم سال اول به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های سال جدید و چگونگی اجرا شدن این برنامه‌ها شکل می‌گیرد و در دومین همایش که در نیم سال دوم برگزار می‌شود به ارزیابی و جمع بندی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرا شده می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه همایش آتی طی دو روز در گیلان برگزار خواهد شد افزود: در این همایش‌ها تمامی مسئولین حفظ آثار کشور حضور خواهند داشت و ارزیابی عملکرد کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی یکی از محورهای اصلی مورد بررسی خواهد بود.

معاون طرح و برنامه سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد:همایش پیشین آبان ماه ۹۴ در مشهد مقدس برگزار شد و در همایش پیش‌رو یک روز را به هم‌اندیشی و بررسی برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد و روز بعد را به شرکت در اجلاسیه شهدای گیلان اختصاص داده و امیدوار هستیم با شرکت در اجلاسیه کنگره شهدای گیلان، استان‌هایی که در صدد برگزاری کنگره‌های ملی هستند به عنوان یک کارگاه آموزشی از این فرصت استفاده کنند و از نزدیک با روند کارها و برگزاری اجلاسیه‌ها آشنا شوند.

دبیر همایش مسئولین مراکز حفظ آثار کشور، تسریع در برگزاری کنگره‌های شهدا را یکی از نقاط مثبت دانست و افزود: برگزاری سالانه سه یا چهار کنگره در استان‌های متعدد بیانگر این واقعیت است که مسئولین تلاش دارند ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای شاخص را به نسل جدید بشناسانند و با تطهیر فضای جامعه، فرهنگ عمومی را به سوی ارزش‌های اصیل اعتلا دهند.

وی گفت: برگزاری کنگره‌ها برکات زیادی دارد و تجلی وفاق و همدلی همه جانبه مسئولین برای بزرگداشت شهدا یکی از آن موارد است.

معاون طرح و برنامه سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه همیشه برنامه‌ریزی‌ها بر روی کاغذ آسان است اما باید دید قسمت عملیاتی پروژه‌ها و برنامه‌ها تا چه میزان موفق خواهند بود.

برفامی تصریح کرد: آنچه که من از نزدیک شاهد و ناظر بر عملکرد مسئولین گیلانی برای برگزاری کنگره ملی شهدا بوده‌ام بسیار امیدوار کننده است. با مروری که بر مفاد جلسات و مستندها و اقدامات انجام شده در راستای کنگره ملی گیلان داشته‌‌ام به نکات برجسته بسیاری برخورد کرده‌ام که شاید تا امروز کم نظیر و حتی بی‌نظیر بوده است و این‌ها نوید بخش برگزاری اجلاسیه‌های موفقی است.

وی ادامه داد: کسی منکر مشکلات فرهنگی در سطح جامعه نیست، اما هرگاه که صحبت از بزرگداشت مقام شهدا می‌شود همه با همه‌ی توان و امکانات خود به صحنه می‌آیند و این نشان دهنده عمق اعتقاد مردم ایران به فرهنگ ایثار و شهادت است.

برفامی با بیان اینکه در عرصه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اقدامات خوبی تا امروز صورت گرفته گفت:  تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا براساس نیازهای روز و همپای تکنولوژی‌های عصر جدید پیام شهدا را به نسل کنونی و آیندگان معرفی کنیم و در این زمینه از فکرهای جدید و کاربردی نیز استقبال و استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات