صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
سخنگوی کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: در حالی که تعهدات خود را در برجام عملی کردیم امروز دست گدایی سوی غرب دراز کرده‌ایم تا آنها تعهداتشان را عملی کنند.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحسین نقوی‌حسینی صبح امروز در همایش اتحاد و همبستگی اصولگرایان شهرستان دماوند در حمایت از سیداحمد رسولی‌نژاد، کاندیدای اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: همواره باید یاد و خاطره کسانی را که برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی بی‌نام و گمنام جان دادند تا ایران سرافراز بماند، گرامی داشت.

وی یادآور شد: شهدای ما ایستاده جان دادند تا ملت ایران ذلیل نباشد؛ یاد و خاطره کسانی را گرامی می‌داریم که وصیت کردند و از خداوند متعال خواستند تا شهادتی را نصیبشان کند که حتی یک مترمربع از زمین هم در قالب قبر به نام آن‌ها نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس افزود: بسیاری از افراد در تاریخ ما همچون شیخ فضل‌الله نوری، سیدحسن مدرس و نواب‌صفوی جان خود را نثار کردند تا تن به ذلت ندهند.

نقوی‌حسینی گفت: یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را که ملت ایران را به اوج قدرت رساندند، گرامی می‌داریم؛ قدرت‌های سلطه‌گر انگشت تعجب به دهان گرفتند که ایرانیان چگونه اورانیوم 20 درصد غنی کرده‌اند و امروز باید یاد و خاطره این شهیدان را که عزت آفریدند، گرامی داشت.

وی در خصوص برجام اظهار کرد: شهدای هسته‌ای به ملت ایران عزت دادند و عده‌ای نیز این عزت و سرمایه را روی میز مذاکره به بهایی اندک مبادله کردند و داده‌های نقد دادند و نسیه دشمن را قبول کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران 11 تعهد نقد خود را با دقت انجام داد و آن‌چنان دقیق به تعهدات خود عمل کرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای امنیت سازمان ملل متحد، گزارشی مبنی بر تأیید انجام تعهدات ارسال کرد.

نقوی‌حسینی افزود: به تعهدات خود عمل کردیم؛ اما اکنون دست گدایی دراز کرده‌ایم تا نسیه‌ها را از دشمن بگیریم و آن‌ها تنها در بیان همراه ما هستند؛ اما در باطن خصومت دارند.

وی در خصوص انتخابات در جهان نیز تصریح کرد: مردم‌سالاری و انتخاباتی آزاد همچون کشور ایران هیچ جا وجود ندارد که نماینده را ملت برگزیند؛ آزادترین و مستقل‌ترین انتخابات در جهان در ایران برگزار می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس اضافه کرد: در سال 88 کسانی که روز عاشورا، بر عاشورا شوریدند، می‌خواهند کرسی نمایندگی را به دست بگیرند و باید در انتخاب فرد اصلح تأمل کنیم.

نقوی‌حسینی گفت: نماینده نماد و الگوی مردم است و وقتی نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس تریبون به دست بگیرد، کسانی که صدا و تصویر او را می‌شنوند و می‌بینند، همچون این است که مردم این شهرستان‌ها را می‌بینند؛ در نتیجه، تک‌تک آرا مهم است و باید بسیجی میدان سیاست شویم و به میدان عمل بیاییم.

ارسال نظرات