صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: رسانه انقلابی در حوزه مطالبات مقام معظم رهبری حتما باید پیاده سازی مطالبات ایشان را در بخش های مختلف پیگیری کند.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۲۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: رسانه تراز انقلاب اسلامی مطالبه مقام معظم رهبری است رسانه ای که ماهیت و مشخصات انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسد و بداند خطوط قرمز انقلاب چیست.

وی افزود: رسانه ای که این مسائل را نداند به خاطر ناآگاهی حتی اگر هم بخواهد انقلابی عمل کند به خطا می رود شناخت کافی از انقلاب نیاز ضروری برای رسانه های انقلابی است.

رضایی گفت: بصیرت نسبت به اتفاقاتی که در جریان است نکته دومی است که باید به اطلاعات قبلی رسانه های انقلابی اضافه شود یک رسانه انقلابی هیچ وقت نسبت به انحرافاتی که در حوزه انقلاب رخ می دهد بی تفاوت نیست رسانه انقلابی هرجا که یک کج روی رخ داد شروع به اطلاع رسانی می کند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی درگیر هستند رسانه انقلابی باید به عنوان داعیه دار رساندن مشکلات مردم به مسئولان باشد و در بحث های دیگر مانند فرهنگی به تناسب فعالیت کند.

رضایی اظهار داشت: رسانه انقلابی در حوزه مطالبات مقام معظم رهبری حتما باید پیاده سازی مطالبات ایشان را در بخش های مختلف پیگیری کند و نکته دیگری که بعد از شناخت برای رسانه های انقلابی ضروری است اقدام و عمل به موقع می باشد.

وی عنوان کرد: رسانه هایی هستند که در حوزه دفاع از انقلاب و ماهیت آن عملکرد خوبی داشته اند ولی بعضی از رسانه ها متاسفانه طبق نقشه دشمن کار خود را پیش می برند و در پازل آنها بازی می کنند همین باعث می شود دشمن به واسطه نگاهی که به فشار از بیرون دارد از طریق همین رسانه ها که پیاده نظام او هستند اهداف خود را جلو ببرد.

رضایی ادامه داد: مردم ما باید حتما چنین رسانه هایی را بشناسند و فرق بین رسانه های انقلابی با رسانه های غیر انقلابی و حتی ضد انقلابی را بدانند تا زمانی که رسانه های غیر انقلابی در حاشیه ای به سر می برند که نظارتی بر آنها نیست مطالب آنها در بدنه افکار عمومی تاثیر می گذارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: تاثیری که رسانه های انقلابی در پیشبرد تحولات فرهنگی دارند بسیار زیاد است ما در بخش رسانه ظرفیت های عمده ای در سطح جامعه داریم که متاسفانه تا کنون به آنها کم توجهی شده است، از بعد رسانه ای انقلاب کمتر استفاده می شود محتوای انقلاب ما بر پایه تعالیم دینی استوار است و منطق کاملا قابل دفاعی دارد ولی در حوزه رسانه ای ورود جدی به این مسئله نشده است و از ظرفیت نیروهای انقلابی در این زمینه بسیار کم استفاده شده است.

رضایی افزود: در حال حاضر با وجود شبکه های مجازی هر کسی می تواند به راحتی خودش یک رسانه باشد و حرف خود را منتقل کند و به گوش مردم و اطرافیان خود برساند این جوشش های رسانه ای که در دل جوانان بسیجی و انقلابی است کمتر به آنها توجه می شود.

وی تصریح کرد: مسئله ای که غربی ها و دشمنان در پیاده سازی نقشه هایشان خیلی از آن استفاده می کنند رسانه است هر جا خلأ رسانه ای نیروهای انقلابی احساس شده آنها رشد پیدا کرده و بالنده شدند و افکار عمومی را تحت تاثیر افکار مسموم خود قرار داده اند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حوزه کار رسانه ای حتما باید حمایت جدی از رسانه های انقلابی صورت گیرد قطعا کار رسانه ای قوی نقش اول را در فرهنگ سازی خواهد داشت چرا که فرهنگ به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب زیر بنای کار ما است اگر فرهنگ اصلاح شود جامعه برای پیشبرد اهداف آماده خواهد شد.

ارسال نظرات