صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تکلیف در سازمان تبلیغات اسلامی یک تکلیف سنگین است و ما وظیفه بزرگی در این خصوص بر عهده داریم و از این جهت نگاه ما نگاه تحولی است.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۸۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: کار در سازمان تبلیغات اسلامی استمرار بعثت پیامبر اکرم (ص) است و پیامبر اکرم (ص) هدف عمده رسالت خود را مکارم اخلاقی بیان فرموده‌اند و تکلیف در سازمان تبلیغات اسلامی یک تکلیف سنگین است و ما وظیفه بزرگی در این خصوص بر عهده داریم و از این جهت نگاه ما نگاه تحولی است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با بیان اینکه سازمان دو مأموریت در قالب فرهنگ دینی و دفاع از آرمان‌های نظام بر عهده دارد، افزود: حفظ اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) از ضروریات است.

وی با اشاره به هفته معلم و پاس‌داشت یاد و خاطره استاد مطهری، اظهار داشت: باید تلاش کرد که اندیشه‌ها و آثار این شهید گرد و غبار زمان به خود نگیرد و استراتژی تبلیغ احکام دینی و نظام اسلامی از منظر شهید مطهری کار اساسی است و یکی از جلوه‌های استاد مطهری نگاه استراتژیک است و ایشان نکته‌ای را پنجاه سال قبل می‌دیدند که امرور ما به آن نکته می‌رسیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با اشاره به این‌که رسالت کار تبلیغی سنگین است، یادآور شد: شهید مطهری تأکید داشت که رسالت کار تبلیغی سنگین است به این دلیل که با دل مردم سر و کار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مبلغان فرامین دین و آرمان‌ها و دستاوردهای بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را به جامعه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بارها مورد تهدید و ترور شخصیت قرار گرفتند، یادآور شد: کار تبلیغ کاری بسیار خطیر و سنگین است و در عصری که مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ایم بر اهمیت کار تبلیغی می‌افزاید.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری خاطرنشان کرد: هدف و مسیر کار ما مشخص است و باید با نگاه و کار جهادی در پیشبرد اهداف سازمانی تلاش مضاعف کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: اگر در طول سابقه کاری‌مان یک نفر را هدایت کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم، چرا که توانسته‌ایم وی را از مسیر شیطانی و گناه در مسیر حق قرار دهیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری افزود: ما مسلمان هستیم و مسلمانی اعتقاداتی دارد و ما بر اساس آن، اعتقادات‌های‌مان را پایه‌ریزی می‌کنیم و باید بر اساس آن اعتقادات و باورها و قالب‌ها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: ما در این عصر با دست‌اندازهای شیطانی و تهاجم‌زده روبه‌رو هستیم و نگرانی‌ها در حوزه مسائل اجتماعی جدی است و توقعات از سازمان تبلیغات اسلامی بالا است و باید ضمن رصد اولویت‌ها، بر اساس آن اولویت‌ها، مأموریت‌های سازمان صورت گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: سبک زندگی ما برگرفته از قرآن و عترت و سنت است و مقام معظم رهبری در سبک زندگی بر اسلامی بودن و ایرانی بودن تأکید دارند.

ارسال نظرات