صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
مسئول بسیج فرهنگیان گفت: جاهایی که نیاز به ورود مستقیم بسیجیان باشد مثل فرهنگ سازی و ارتباط با شور و شور آفرینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند حضور خواهیم داشت و تمام قد گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۷۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹



"شعبانعلی رمضانیان" مسئول بسیج فرهنگیان کشور  گفت: کسانی که در بحث تعلیم و تربیت و فرهنگی جامعه کار می‌کنند، بایستی به موضوع مهم تربیت نسل آینده توجه داشته باشند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانات 13 اردیبهشت خود در جمع فرهنگیان به این موضوع اشاره داشتند اول نسل آینده را با نگاه بدخواهان و دشمنان نظام آشنا کنند و چگونگی برخورد با دوست و دشمن را به آنها آموزش دهند. مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: بدخواهان نظام بدشان نمی‌آید که از جمع جهاد انسان‌هایی بپرورانند تا زمانی که در پست‌ها و مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند، حرف آن‌ها را  دنبال کنند و متناسب با نیاز آنها عمل کنند. رمضانیان اظهار داشت: باید همه کسانی که در مسائل فرهنگی کار می‌کنند نسبت به امر  تربیت نسل مسئولیت و حساسیت داشته باشند زیرا امروز دشمن نیازمند است که هر آنچه را که می‌خواهد از داخل کشور به دست آورد و به دنبال دست‌هایی  می گرددتا به عنوان یاری گر آن‌ها در داخل کشور مسیر  و اهدف آنان  را دنبال کند.

وی ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و  فعالان عرصه  فرهنگی باید شکل دهی هویت مستقل ملی را الویت کار خود قرار دهند و به این هویت بپردازد. رمضانیان گفت: بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در این جمع پرداختن به مفاهیم ارزش آفرین و زنده کننده و احیا گر بود.  امروزه می‌بینیم به جای آن‌ها، مفاهیمی در جامعه پراکنده می‌شود که جای نگرانی دارد و نوعی ارزش برای جوانان و نوجوانان است که ما باید تلاش کنیم و نسبت به این مسائل هم اقداماتی انجام دهیم. وی گفت: حضرت آقا به مخاطراتی که در آموزش و پرورش احساس می‌شود و اینکه بعضی از افراد به برخی تحریکات می‌پردازند و یا مسئله دانشگاهیان و واگذاری مدارس را، مطرح کردند این‌ها مواردی است که باید جدی گرفته شود و در بعضی موارد که با نظام و انقلاب هم خوانی ندارد و تطبیق ندارد، اصلاح شود. رمضانیان با اشاره به مسئولیت بسیج فرهنگیان اذعان داشت: بسیج فرهنگیان افتخار دارد که همگی عناصرش از افراد فرهیخته آموزش و پرورش هستند با این تفاوت که در بسیج عضویت پذیرفته اند و سازماندهی شده‌اند و  امروز ما باید آن چه را که در آموزش و پرورش ضروری می‌بینیم در بسیج فرهنگیان برای اجرایی شدن  آن قدم برداریم. در برخی  موارد اصل کار دست ما نیست و باید همیارانی برای آموزش پرورش باشیم و جاهایی که نیاز به ورود مستقیم  بسیجیان باشد مثل فرهنگ سازی و ارتباط با شور و شور آفرینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند حضور خواهیم داشت و   تمام قد گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.  مسئول بسیج فرهنگیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بزرگواران در مجموعه این وزارت از ظرفیت بسیج فرهنگیان استفاده کنند، تا بتوانند بیانات رهبر معظم انقلاب را با سرعت بیشتر و رعایت همه اصول به سرانجام برسانند و بسیج هم آمادگی همکاری بیشتر برای نقش آفرینی و عهده دار شدن مسئولیت مضاعف را دارد.

ارسال نظرات